ܓܨGreenDreamܓܨ

ܓܨGreenDreamܓܨ

..**GreenDream**..
ܓܨGreenDreamܓܨ

ܓܨGreenDreamܓܨ

..**GreenDream**..

سلام

سلام سلام

سلام به روی ماه همه ی دوستای گلم.

من برگشتم البته امروز نه ها . همون روزی که قرار بود برسم. ببخشید اگه این چند روز فرصت نکردم آپ کنم.

جاتون خالی بود همگی ، خیلی اونجا خوش گذشت.منتها خیلی زود گذشت.

نمیخام دلتون رو بسوزونم ولی همینقدر بگم که خیلی مسافرت باحالی بود. کلّی عکس انداختیم و کلّی خوش گذروندیم.حرم هم چند روز آخرش خیلی خلوت شده بود.جای همتونو خالی کردم و بیاد همتون هم بودم.

اینم عکسی که ایندفعه گرفتم.

نظرات 10 + ارسال نظر
شیرین شنبه 15 بهمن 1390 ساعت 22:40

سلا خدارو شکر که خوش گذشته بهت




الان شما سو غاتیت کوووووووووووووووو؟؟

نگو سو غاتی نیاوردی که.......



شوخی کردم <<<<<<<<<<<<<<<<<

سلام . ممنونم.



سوغاتی؟؟؟!! اِاِاِ .همین عکسه سوغاتیتون باشه دیگه.

ایکاش در دسترس میبودید سوغاتی هم بهتون میدادم.

Street Group یکشنبه 16 بهمن 1390 ساعت 21:00 http://www.street361group.blogfa.com

سلام...وووووااااای خوش به حالتون .......زیارتت قبول باشه
.
.
.
عکسشو که دیدم دلم لک زد برم

ممنون - خواستی بری بیا با هم بریم.

نگین یکشنبه 16 بهمن 1390 ساعت 23:06 http://www.mininak.blogsky.com

سلام مرسی

پس اومده بودید شهر ما

بعله.

آتوسا دوشنبه 17 بهمن 1390 ساعت 08:04

.............(تلافی نظرای الکی ات)

...

ژینوس دوشنبه 17 بهمن 1390 ساعت 17:04 http://zhinoos.blogsky.com

به به شما عکاس تشریف داری؟!؟

بگو برای منم دعا کردی یا نه؟
دعا نکردی؟
دعا کردی؟

عکاس که نه. فقط نمیدونم چرا همه ی کسایی که عکسای منو میبینن میگن خیلی حرفه ای و با سلیقه گرفته شدن.


واسه همه تون دعا کردم.

شیرین دوشنبه 17 بهمن 1390 ساعت 21:34

بهترین سوغاتیه...بهتر ازاین نمیشه..

عکسو میگی؟ ناقابله. لیاقت شما دوستای خوب خیلی بیشتر از یه عکسه . ببخشید دیگه.

شیرین چهارشنبه 19 بهمن 1390 ساعت 14:51

آقا سپهر قصد نداری یه مطلب جدید بذاری؟؟؟؟

نه دیگه قصد نداری

یه مطلب تووووووپپپپپپپپ

یه مطلب که بترکونه هاااااااا

میزاریم. چشم .بزودی.


ایکاش یکی مثل تو میتونست کمکم کنه. یعنی اونم مطلب بذاره.

میتونی؟؟

شیرین شنبه 22 بهمن 1390 ساعت 00:00

جدی گفتی؟؟؟
چی جوری؟؟؟تاحالا واسه کسی مطلب نذاشته بودم!!!

آره . جدی گفتم. اگه ایمیلت رو چک کنی میفهمی چی جوری . یه دعوتنامه برات فرستادم. باید با اون لینک توی ایمیل یه حساب کاربری بسازی و .....

نازنین شنبه 22 بهمن 1390 ساعت 15:51 http://zekipedia.net/

زیارت قبول رفیق ...


راستی من یادم رفته بود لینکت کنم در لینکا قرارت میدم

مرسی.

شیرین یکشنبه 23 بهمن 1390 ساعت 14:59

yahooقاطی کرده..هر چی پسفردمو می زنم (cannot display....(می آد... اعصابمو خورد کرده...کلی کار دارم ...


دوستام همه شاکی شدن که چرا جوابشونو نمی دم....حالا کار تو هم مونده.....


سخته؟؟؟؟؟؟؟؟بعد باید مطلبمو چی جوری بدم به تو؟؟؟؟(یه چی بگم مسخره ام نمی کنی؟؟؟حساب کاربری چیجوری می سازن دیگه؟؟؟؟)

یاهـو قاطی نکرده. بیخودی تقصیرو گردن یاهـو ننداز.
برادرا پورت 443 یا همون HTTPS رو بستن. یاهو و جیمیل و هات میل اصن باز نمیشه. مگر با ساکس و وی پی ان.

حالا میخوای پسفردتو بده شاید من تونستم برم جواب دوستاتو بدم.

اصن سخت نیست . فقط میری توی ایمیلت و اون دعوتنامه ای رو که از طرف بلاگ اسکای برات اومده باز میکنی بقیه اش هم فارسی بادقت برو جلو ایشالا یاد میگیری.
منم که از اول اینا رو بلد نبودم. کم کم یاد گرفتم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد