ܓܨGreenDreamܓܨ

ܓܨGreenDreamܓܨ

..**GreenDream**..
ܓܨGreenDreamܓܨ

ܓܨGreenDreamܓܨ

..**GreenDream**..

گــَـروس

دوستای گلم سلام
صبح آدینه ی همگیتون بخیر. امروز دیگه گفتم آپ کنم که کسایی که میان توی وبلاگ،ببینن مطلب جدیده، بتونن نظر بدن.
امروز یه چندتا شعر از یه شاعر میخوام بذارم که تازگی باهاش آشنا شدم و عاشق شعراش شدم و اکثرش رو حفظ کردم. اسمش گروس عبدالملکیان ـه.
امیدوارم خوشتون بیاد.

به شانه ام زدی
که تنهایی ام را تکانده باشی
به چه دل خوش کرده ای ؟!

تکاندن برف
از شانه های آدم برفی ؟!

********************
صدای قلب نیست 
صدای پای توست
که شب ها در سینه ام می دوی

کافی ست کمی خسته شوی

کافی ست بایستی

*******************
دریای بزرگ دور
یا گودال کوچک آب
فرقی نمی کند
زلال که باشی 

آسمان در توست

*******************
کلید  
بر میز کافه جامانده است 

مرد
مقابل خانه جیب هایش را می گردد


آینده
در گذشته جا مانده است

*******************
موسیقی عجیبی ست مرگ. 
بلند می شوی
و چنان آرام و نرم می رقصی 

که دیگر هیچکس تو را نمی بیند

*******************
فراموش کن 
مسلسل را 
مرگ را 
و به ماجرای زنبوری بیاندیش
که در میانه ی میدان مین

به جستجوی شاخه گلی ست

*******************
زیر این آسمان ابری
به معنای نامش فکر می کند 

گل آفتابگردان!

*******************
گرگ،
شنگول را خورده است

گرگ،
منگول را تکه تکه می کند...

بلند شو پسرم !
این قصه برای نخوابیدن است                                             گروس عبدالملکیان  



پی نوشت : یه درخواست ازتون دارم هرکی خواست میتونه انجام بده.اینکه بعد از نظر خودتون از هر کدوم از شعرایی که خوشتون اومد یه کپی بگیرید و تو نظرتون بذارید.

نظرات 9 + ارسال نظر
ZiZoOo جمعه 5 اسفند 1390 ساعت 23:12 http://poweroflove.blogsky.com

با شعر نو زیاد رابطه برقرار نمیکنم ولی گاهی بهم میچسبه ...

شعر لطافتش آدمو اسیر خودش میکنه ...



آتوسا شنبه 6 اسفند 1390 ساعت 08:46

چیه شعر میگی؟خبریه؟
ببین حالا شدی پسر خوب قشنگ نظر طولانی تر بذار
والا ها منم میشم مثل خودت
بی وفا نشو

اشعار مال خودم نیست. معلومه که مطلب رو اصلن نخوندی.

ژینوس شنبه 6 اسفند 1390 ساعت 14:13 http://zhinoos.blogsky.com

نظر قبلیه اومد؟

نه شما قبل از این نظری نذاشته بودید که ...!!!؟

اگر هم گذاشتی نیومده و گر نه تاییدش میکردم حتمن.

دوباره بذارید. مرسی ژینوس جان.

شیرین شنبه 6 اسفند 1390 ساعت 14:57

سلام آقا سپهر

اینورا؟؟

مطلب اومد؟؟؟؟

راستی سلام به کاشونی چی میشه؟؟؟

خوش باشی...فعلا

سِلام شیرین خانم.

بله رسید.جواب هم داده شد.

سلام به کاشونی میشه selaam (سِلام) ، البته اکثر وقتا همون salaam (سلام) هم گفته میشه.

خوش باشی.

Street Group شنبه 6 اسفند 1390 ساعت 19:16 http://www.street361group.blogfa.com

سلام....شعرای قشنگی بود....همشون عالی بود
من از این شعر خوشم اومد

گرگ،
شنگول را خورده است

گرگ،
منگول را تکه تکه می کند...

بلند شو پسرم !
این قصه برای نخوابیدن است

مرسی همشهری.

شیرین دوشنبه 8 اسفند 1390 ساعت 14:57

تازگیا دارم شعرای فروغ فرخزادو حفظ می کنم

واقعا که شعراش عالیه..خوندی شعرا شو؟؟

شیرین سه‌شنبه 9 اسفند 1390 ساعت 15:17

سلام
چه طوری؟؟
کارا خوب پیش می ره؟؟
به فکر یه مطلب جدید باش...باشه؟؟


خدابه همرات

خاطره شنبه 13 اسفند 1390 ساعت 12:47 http://www.khatere89-1372.blogfa.com

وای وقتی فهمیدم همشهریم هستی خیلی خوشحال شدم آخه بین وبلاگا اهل کاشان پیدا نکردم.
واقعا زلال که باشی آسمان در توست.
مرسی که واسم نظر گذاشتی.

ژینوس شنبه 13 اسفند 1390 ساعت 14:09 http://zhinoos.blogsky.com

گفته بودم: شعر فقط شعر نو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد