ܓܨGreenDreamܓܨ

ܓܨGreenDreamܓܨ

..**GreenDream**..
ܓܨGreenDreamܓܨ

ܓܨGreenDreamܓܨ

..**GreenDream**..

پسر

پسر سرزمین من .....

معلوم هسـت کـُجــائــی ؟؟؟؟؟ !
من یکی که خیلی وقت است تو را گم کرده ام
همین دیروز داشتی مـردانه در میدان جنگ از ناموست دفاع میکردی . . .

دیروز در برابر کل جهان با لباسی خاکی و موهای پر از گرد و خاک و دماغی خون آلود ایستاده بودی و فریاد مردانگیت تا آنسوی دنیا ، در رسانه های دشمن ، غرور می آفرید ...
اما ......
اما امروز چه میکنی ؟؟؟ ....
به خدا قسم روی گفتنش را ندارم ...
امــروز داری توی آرایشگاه ها ابرو بر میداری ، لباس های جیــغ میپوشی ،  مـو رنگ میکنی ، دماغت را سر بالا میکنی و . . .
ای پسر سرزمین من . . .
دختران سرزمین من نیاز به مردی دارند که محکم باشد ، قوی باشد در سختی ها ، در دشواری ها همراه و همیارشان باشد آنــقــــدر قوی باشد که همه دنیا در برابرش کم بیاورد . . .
آنقدر قوی باشد که بگوید من به مرد زندگیم تکیه می کنم و در کنارش احساس میکنم که بی دغدغه ترین زن جهان ام.
ای پسر سرزمین من . . .
کمی اهسته برو . . .
به کجا چنین شتابان؟؟؟

پی نوشت 1: البته ناگفته نمانَد هنوز هم درصد زیادی از پسران مان همان طوری هستند که باید باشند.     پی نوشت 2: نظر شما در مورد این کارهای برخی از پسران سرزمینمان چیست ؟؟

نظرات 23 + ارسال نظر
شیرین شنبه 11 آذر 1391 ساعت 17:43

اول؟
آره؟
واای خدا کنه حداقل الان اول شده باشم
هنوز نخوندم مطلبو بزار بخونم الان میام نظر میدم

فک کتم آره اول شدی.

بهت تبریک میگم دست یافتن این افتخارو.

باشه بخون

شیرین شنبه 11 آذر 1391 ساعت 18:04

خب حالا نظرمو میگم
.

عااااااااااااااااااالی بود مثل همیشه

واقعا مطالبت عالیه...تکه خداییش
اونجایی که گفتی ای پسر سرزمین من..دختران سرزمین من نیاز به مردی....واقعا عالی بود و پر معنا ولی حیف که کو گوش شنوا..این پیامارو اگه میشد تو تلویزیوننشون داد خیلی خوب میشد گرچهبازم میگم
کووووووووووووگوووووووووووووووش شنوا؟


الان این پسرایی که با تیپ دخترونه میان بیرون احساس خوشگلی میکنن؟آخی بیچاره ها دوست دارن همه نگاشون کنن

همچین خودشونم میگیرن...ایشششش

مـــــرسی.

شما لطف داری.

نمیدونم .شاید . شاید احساس خوشگلی میکنن.

محلشون نذارین درست میشن

مـــرسی از نظرت.

شیرین شنبه 11 آذر 1391 ساعت 18:07

به نظر شخص شخیص خودمباید ....
باید....



یادم رفت

.
باید
هرچی شما صلاح میدونین
من اگه باشمااا









خسته نباشی.

صلاح مام دست شماست.

(امیر حسین)Street Group یکشنبه 12 آذر 1391 ساعت 13:56 http://streetgroup.blogsky.com

سلام داش سپهر

خوبی؟؟

اره خوب هنوزم همون پسرا پیدا میشن حتی بهتر از قبل

ولی من به یه چیزی مطمئنم تقریبا جوونای امروزی به ایران بیشتر حساسن

اگه جنگ هم بشه همین جوونای ارایشگاهی بیشتر به میدون میرن

مطمئنمالبته منم یه چیزی میگم ولی خب اینطور نشون داده میشه

سلام امیر جان
خوبم


آره خوب شاید اینجوری باشه. تا جنگ نشه نمیشه فهمید بلوفه یا راسته.

ولی ما داریم نفس کار رو محکوم میکنیم. این ینی چی پسر بره زیر ابرو برداره و ...


نظرت واسه ما محترمه داش امیر . خیلی میخوامت.

حسین(street group) دوشنبه 13 آذر 1391 ساعت 18:11 http://www.streetgroup.blog sky.com

بَه سلام به داش سپهر خودمو

واقعا نمیدونم چه نظری بدم

اخه هر نظری یه تعدادی موافقو مخالف داره

ولی ادمارو نمیشه از رو ظاهر شناخت به خصوص توی این دوره زمونه!
شاید همونایی که ظاهر جیقی دارن از خیلی ها بهتر باشن،مثل اخراجی ها

به قول اون دوست عزیزمون که میگفت من ترجیح میدم در خونه ی نماز بخونم تا این که در مسجد نماز بخونم و در فکر کفشم باشم

ولی خلاصه نظرتو قبول دارم
چون بلاخره ظاهر انسان مبنی بر احساسات درونش می باشد

خلاصه ما همه جوره هوای همشهری مونو داریم


بـَــــه داش حسیـن . چه عجب.!!

دلتنگ نظراتت شده بودم.

نظر شمام واسه ما محترمه.
مــرسی بابت نظرت .

خلاصــه اینکه واسه ما عزیزی.

امیرحسین(Street Group) چهارشنبه 15 آذر 1391 ساعت 01:26 http://streetgroup.blogsky.com

یه جورایی با نظره حسین و شیرین هر دوشون موافقم

ادم وختی به این مسائل فک میکنه هنگ میکنه

هر چند من که ادم نیستم
.
..
.
.
.
فرشتم...نه؟

اِِ ؟؟ چه خووب پس تو هم هنگ نمیکنی ؟؟ منم هنگ نمیکنم. من تا حالا فک میکردم فقط خودم فرشته ام

پـــَــ چی میگن این آدما که ما هنگ میکنیم و از این حرفاا ؟!!!

اعتماد بنفس رو عشق کردی فرشته جون ؟؟

شیرین چهارشنبه 15 آذر 1391 ساعت 19:10

معلوم هست کجاااااااااااااااااااااایی؟


(با پسر سرزمینم بودم که آب شده رفته تو زمین)

پیداش کردی سلام مارو هم بهش برسون.

حسین(street group) چهارشنبه 15 آذر 1391 ساعت 23:09 http://www.streetgroup.blog sky.com

سِلام داش سپهر

چرا نمییَی یَ سر بِ ما بِزِنی؟

دِلِمو بِرَد تَی شُدَ

سلام حسین جان

چرا . اومدم سر زدم که .

دل منم واست تَی شده . { بوس بوس :: تیکه دخترونه }

...الهام جمعه 17 آذر 1391 ساعت 11:06 http://ChandLahzeBia2.mihanblog.com

سِلااااااااااااااااام

هم رشته ای ...

چوطوری ؟

کـِـیف اِت کوکَ ؟

دِماغِت چاقَ ؟

چَ وَخ نبودی ، راستشو بگو کجا رفته بودی ؟

سِلااااااااااااااااام

چطوری مهندس ؟

من خوبم خدارو شکر

هیچ جا نبودم همیجا زیر سایه شما دوستان بودم و هستم.

...الهام جمعه 17 آذر 1391 ساعت 11:08 http://ChandLahzeBia2.mihanblog.com

هم که با پستت ترکوندی ...

بذا دارم بش فکر می کنم ..

ما اینیم دیگه
بیشتر تعریف کن دارم حال میکنم

فک کن فک کن

...الهام جمعه 17 آذر 1391 ساعت 11:30 http://ChandLahzeBia2.mihanblog.com

حرفایی که زدی رو کاملاً قبول دارم ..

چه دختر و چه پسر فرقی نداره این کار آ رو واسه خودنمایی انجام میده ...

دختری که فکر می کنه اینجا اروپاست و موقع رفتن به بیرون یا تو دانشگاه هفت قلم آرایش کرده و مث پسرا راه میره و سعی می کنه ادا های پسرونه از خودش بروز بده یه کمبودی داره .

پسری که ابرو بر میداره و مو بلند می کنه و مث دخترا دم اسبی می بندش هم یه کمبودی داره ...

نه تقصیر پسر ست نه دختره ..

تقصیر تربیت ـشونه . مگه اون پسری که اینکارا رو نمی کنه یا اون دختر با اینا چه فرقی داره ؟؟

فرق ـشون اینه که اون پسر یا اون دختر پدر و مادرش یه کم بیشتر واسش وقت گذاشتن . همین ...

فکراتو کردی ؟؟!!
منم با همه ی حرفات موافقم دمت گرم که ایقدر کامل نظر دادی. مــرســی


فقط یه سوال واسم پیش اومده

اونایی که موهاشونو دم اسبی می بندنش سرشون دقیقا" کجای اسب مشه ؟؟

...الهام جمعه 17 آذر 1391 ساعت 12:28 http://ChandLahzeBia2.mihanblog.com

یه چیز دیگه :

من خیلی جاها دیدم که غیرت اون پسری که ابرو برمیداره و ... خیلی بیشتر از اونیه که از این کارا نمی کنه ...

این حرفت که با اون کامنت قبلیت 365 درجه فرق میکرد !!

یه چیزی :: آیا اینایی که نسبت به خواهر و مادر خودشون به قول شما غیـرتی َن و نسبت به دختر مردم روشنفکر هستند، همینا نیستند ؟

شیرین جمعه 17 آذر 1391 ساعت 12:56

چه تعداد فرشته ها تو این وبلاگ زیاده






مثل اینکه فقط ما آدم زمینی هستیم....

بعله دیگه .

کلّن هر کی تو این وبلاگ میاد و کامنت میزاره واسه من فرشته اس.

نازنین جمعه 17 آذر 1391 ساعت 13:44 http://bashgahe-parvaz.blogsky.com/#

سیلام علیکم

عجب مطلبییییییییییییییی

یعنی جای بحث نداشتااااااااااااااا

خیلی باحال بود مطلبت

علیکِ سیلام

مــرسـی. نظر لطفتونه

بیشتر تعریف کنید از این به بعد لدفن


سلام فرشته ی عزیزم

چطوری عزیزم؟خوبی؟نیستی؟کجایی فدات شم؟
قربونه داداشم بشم که انقد ماهه...بووووس
.
.
.
.
بیا بهم دیگه اینجوری؛دخترونه؛محبت کنیم

چلام عجقم.

یو خوفی ؟ می خوئَم .

آره دیگه کم ساعادت شدم عزیزم


...الهام سه‌شنبه 5 دی 1391 ساعت 13:09 http://ChandLahzeBia2.mihanblog.com

امشب 6-اسفند جواب کامنت قبلیتو دادم و تایید کردم.

سلام داداش کوچیکتیم

با ذره بیــن یه نیگا زیـر پات بنداز مارو مبیبنی ( در این حد )

سلااااااااااااام عززززیزززززمم

خوبی؟

امتحانات پاس شدنیه؟؟

سلااااااام گلمممممممممم.

خوبم

پاس که شد هیــچ . کلّـن تموم شدن بالاخره. ایشاللا فارغ التحصیلیه خودت، بیام شیرینی بخوریم.

اوه اوه عجب .....

اصن ولش کن برو کامنت بعدیو بخون

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااام

منتظره اپ جدیدم عزیززززززززززززززززززم

خوبی سپهر جون؟؟

سلااااااام

آپ کردم دیگه !!




برو کامنت بعدی و بعدی رو بخون از کامنت قبلی دووور شو

شیرین دوشنبه 9 بهمن 1391 ساعت 17:55


























































شرمنده ام بابا حالا که آپ کردم برین حالشو ببرین.




امیر حسین برو بعدی

امیرحسین(Street Group) چهارشنبه 18 بهمن 1391 ساعت 15:55 http://streetgroup.blogsky.com

نمی اپی نه؟؟(شکلک یه چوپ تو دسته راست و با اخم نگاه کردن و زدن چوب به اون کف دست)

آپـــیـــدم بـــ خـــدا



ما کتک خوردَ تیم داداش

مسیر زندگی چهارشنبه 2 اسفند 1391 ساعت 08:48 http://masirezendegi.blogsky.com/

سلام پسر
کجاییی؟

سلام دختر
شوما کجایی

من نیستم شوماام نیستیااا

خوشم میاد ناخواسته با هم هماهنگیم. جفتمون با هم ناپدید میشیم واسه یه دوره ی زمانی

امیرحسین(Street Group) شنبه 5 اسفند 1391 ساعت 18:42 http://streetgroup.blogsky.com

همه نظرم رو تو این شکلکا خلاصه کنم:





همه جوابم رو تو یه شکلک خلاصه کردم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد