ܓܨGreenDreamܓܨ

ܓܨGreenDreamܓܨ

..**GreenDream**..
ܓܨGreenDreamܓܨ

ܓܨGreenDreamܓܨ

..**GreenDream**..

پـدر

پدر یعنی :
  همون کسی که لرزش توی دستش چیزی از چای درون استکان باقی نگذاشته، ولی وقتی بهت میگه به من تکیه کن ،تو انگار کوه رو پشتت داری!!


پدرم روزت مبارک.


به سلامتیه اونـایی که روز پـدر بیشـتـر از یه فاتحه نمیتونن به پدرشون کـادو بدن.

سپهر نوشت : روز پدر رو اول از همه به پدرجانِ خودم و بعد از اون به همه ی پدرای گذشته ، حال و آینده تبریک میگم آرزوی سلامتی میکنم برای همشون.

در ادامه ی مطلب هم مبخوام از یه پدر دوست داشتنی بنویسم که چند سالیه دیگه بین ما نیست و دلم به شخصه واسش خیلی تنگ شده.

در عین نیــــــاز، بی نیازی آموز     سرمـایه جان بـبـاز و بازی آموز

والایی طبع و نام نیک و دل پاک     این هر سه ز ناصرحجازی آموز


برایت کادو، فاتحه ای میفرستیم تا بدونی که هنوز به یادمان هستی بزرگمرد تاجی .


نظرات 21 + ارسال نظر
شیرین پنج‌شنبه 2 خرداد 1392 ساعت 15:44 http://greendream.blogsky.com

اول؟


بهله اول
عجب سرعت عملی داریااا.

شیرین پنج‌شنبه 2 خرداد 1392 ساعت 16:10 http://greendream.blogsky.com

آخیییییییی....یادش گرامی......

یه پدر برای هم استقلال هم همه ی طرفدارای استقلاله...هم پدر فوتبال ایرانه
یادش همیشه گرامی و روحش همیشه شاد







روز پدر مباااااااااااااااااااااارک.......
البته بابای من الان پیشم نیست هروقت اومد کادوشو می دم بهش....



برای دخترا واقعا پدراشون یه تکیه گاه محکم به حساب میان....واقعا که مثل کوه پشتشونن

جمله ی بالای عکس خیلی زیباااا بود.....


ممنون از نظرت.

کادو چی خریدی واسش ؟؟ هااا؟؟ جوراب ؟!!


واسه پسرا هم همینطور.

بازم ممنون از نظراتت.

شیرین پنج‌شنبه 2 خرداد 1392 ساعت 16:15 http://greendream.blogsky.com

عجب عکسیههه....

چه بانمکه اون دختره.....


ولی من پسر بچه شر و شیطون بیشتر دوست دارم تا دختر بچه...خخخخ

آره عکس قشنگیه.

پسر بچه شیطون زیاد دوست داری ؟؟!

ایشالا خدا یه 4قلوشو نصیبت کنه.

کوچولو پنج‌شنبه 2 خرداد 1392 ساعت 18:25

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااام
سلااااااااااااااااااااااام دوست جونییییییی
خوفی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خعلی خوشحالم کردی اومدی وبم
اااااااااااااااااااااای اینجارو ببین اپ کردی
اول از همه عید و بهت تبریک میگم دوم روز مرد و پدر و به شما که در اینده ای نه چندان دور پدر میشی
(خودت گفتی رفتم تو فکر ازدواج)
روحش شاد این مرد بزرگ

سلااااااااااااااااام

تو هم همینطور (به قول خودت) دوست جونیییییییییی
شما خوب باشین ماهم بد نیستیم.

ممنون .

ولی من بازم میگم. قصد ادامه تحسیل دارم.




====
روحش شاد

کوچولو جمعه 3 خرداد 1392 ساعت 16:13

بابا ادامه تحصیل
وای خدا یاد این دخترا افتادم که به خواستگاراشون میگن
قصد ادامه تحصیل دارم
شما مشهد و دوست داری؟؟؟؟؟؟؟؟



آره خدایی یکی هم بهشون نیست بگه: دورووغ نــگـــوو، اگه طرف مایه دار هم بود همینو بهش میگفتی؟؟



مشهد را هم خیلی دوست میدارم.

امیرحسین(StreetGroup) جمعه 3 خرداد 1392 ساعت 19:37 http://streetgroup.blogsky.com/

سلااااااااااااام نزن مارو به جونه خودم فایرفاکسم تو بازی بود

الان بهتر شده میشه نظر داد

به به روزه پدره گرامی مبارررررکککککک

روزه همه ی پدرا مبارک

ما که رومون نمیشه به بابامون بگیم دوستت داریم...پس اینجا میگم باباجون دوست دارم

خوبی سپهر جون؟؟

دمت گرم که یادی از ناصرحجازی کردی

یادش بخیر....آبیته

آهااااان ینی شرما خورده بود الانم بهتر شده ؟؟


روز تو هم مبارکه پدر آینده.

میگم بیا یه کاری کنیــم تو بیا به بابای من بگو دوسش دارم منم میام به بابای تو میگم که دوسش داری.



نمیدونستم تو هم آبی هستی.

خوشبختم از آشناییت.



آره ناصر حجازی کسی بود که دردش رنگ نبود. به همین دلیل پرسپولیسیا هم دوسش داشتن.

کوچولو جمعه 3 خرداد 1392 ساعت 20:05

یدونه برات میخرم

چی ؟؟؟؟؟!!

آهان مشهد ؟؟

نه من همون مشهدو میخوام یکی دیگه نمیخوام.

آخرم دیدی یه دختر مَشَدی گرفتیم اومدیم همشهریتون شدیماا



تو فامیلا تون دختر همه چی تمومو دکتر و زاغ و موقرمز و قد بلند و خونواده دار ندارین که پولدارم باشن ؟؟


شوخیدم بابا

آتوسا جمعه 3 خرداد 1392 ساعت 20:09

روز باباهای فردا مبارک

ممنون.

با من بودی ؟؟


پیشاپیش روز مامانای فردا و روز دختر هم مبارک.

راستی چرا روزی ب نام روز پسر نداااریم؟؟ مسعولین رسیدگی کنن لدفن

حسین جمعه 3 خرداد 1392 ساعت 22:44 http://hosseinrezaei.ir/

سلام سپهر جان....
روز پدر بر پدر عزیزت مباررررک و ایشالله سا یه اش همیشه رو سرت باشه
اپم سر بزن

سلام داش حسین.
تو شاید پدر نباشی ولی مـــرد هستی.
روز تو هم مبارک باشه داداشی.

فدا مدا

شیرین شنبه 4 خرداد 1392 ساعت 11:05 http://greendream.blogsky.com



جوووووراب؟؟؟.....نخیررررر


ااصلا نمی گمممم







==
یه ایده ی جدید واسه اینکه سختیه امتحانا احساس نشه.....






گرفتم تقویممو اونجاییشو که میوفته تو امتحانا پاره کردم

هی همش فک می کنم فردا تعطیل می شم..

.. یه کیفی میده

ایده ی خوبی بود نه؟؟؟؟؟






چرا دیگه قاعده اش همینه::
روز مرد جوراب و زیرپوش فرمشیا غل غله اس.
روز دختر و روز زن ، زرگری ها و جواهر فروشیاا.

چرا آخِـع؟ ؟؟؟؟ ؟ ؟ ؟

ایده ی خوبی بود.

ولی فک نمیکنی همچین یه خورده شبیه پاک کردن صورت مسئله میمونه؟؟ ؟ ؟


ایده ات عالی بود.
خیر سرمون داریم دکتر تربیت میکنیم تو این مملکت.


elgha شنبه 4 خرداد 1392 ساعت 11:08 http://www.varagh-pare.blogsky.com

از این عادت با تو بودن هنوز
ببین لحظه لحظه ام کنارت خوشه
همین عادت با تو بودن یک روز
اگه بی تو باشم منو میکشه
یه وقتایی اینقدر حالم بده ، که میپرسم از هر کسی حالتو
یه روزایی حس میکنم پشت من ، همه شهر میگرده دنبال تو
روزت مبارک ای کسی که شبها وقتی میبینم در خانه هستی ، امنیت را احساس میکنم و راحت می خوابم .
.
.
.
بابایی عاشقتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتم

خیلی قشنگ بود.
خیلی قشنگ بود.
خیلی قشنگ بود.خیلی قشنگ بود.
خیلی قشنگ بود.خیلی قشنگ بود.

فقط همین.

سارای شنبه 4 خرداد 1392 ساعت 13:21




کوچولو شنبه 4 خرداد 1392 ساعت 14:34

عاقا چه خبورا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
حوصلم سر رفته بود
از بس زبان خوندم
گفتم بیام یه حالی بپرسم

سلامتی آبجی !!!!!!!!!!!

زبان درس شیرینیه. بخون بخون .

لطف کردی آوجی.

امیرحسین(StreetGroup) شنبه 4 خرداد 1392 ساعت 15:37 http://streetgroup.blogsky.com/

موافقم داداش پس همین کارو میکنیم...

بابای سپهر؟؟این پسرت هستااا؟

خب خب

ایشووون از قراره معلوم شما رو بسی دوس داره و روش نشد بگه بنده از جانب ایشون این زحمت رو به گردن اویختم و حق برادری رو واسشون بجا اوردم


خب گفتم...تو هم برو بگو دیگه چرا وایسادی

من موافقم.

- بابای امیرحسین؟؟این پسرت هستااا؟

- خب خب

- عاشقته. میدونم که میدونی. پسر به این خوبی داری نمیدونی که دوسِت داره ؟!! دوست داره بابا من بهت میگم. خودش بدبخت روش نمیشه بگه. از اونجایی که نیست من بچه ی پرروویی هستم ، گفتم خودم میرم بهش میگم.
خلاصه اینکه دوسِت داره. بدووون


دیدی داداش .؟؟ تموم شد به همین راحتی.

کوچولو یکشنبه 5 خرداد 1392 ساعت 17:07

مسی دوست جونی

مرسی از تو

elgha سه‌شنبه 7 خرداد 1392 ساعت 17:53 http://www.varagh-pare.blogsky.com

آپ کن دیگه
حوصلم سر رفت

چَش چَش

شیرین سه‌شنبه 7 خرداد 1392 ساعت 20:29 http://greendream.blogsky.com

اصلا قیافه ی من به اونایی که امتحان نهاااااااااااااااااااایی دارن می خوره؟؟؟







من الان بیشتر از موقع هایی که امتحان ندارم میام نت که...







هردفه هم اومدم اپ نکرده بودی تو...

*****






واقه عناااااااااااااااااا !!!!!!!!

خودت مگه نگفتی قبل از 18 ام کم آپ کنم ؟؟!!

ینی خدایی اگه امتحان نمیداشتیاا کمتر میومدی خخخخخ

کوچولو چهارشنبه 8 خرداد 1392 ساعت 12:19

سلام
عاقا یه سوال دارم این شیرین که جواب نیمده تو ج بده حداقل
شما دوتا باهم چه نسبتی دارین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سلام
از این سخت سخت سوالا نپرس دیگه

چه حساس شدی تو؟؟

کوچولو چهارشنبه 8 خرداد 1392 ساعت 15:58 http://kocholomocholo.blogfa.com

خیلی حساس شدم
عاقا بگین دیگه
لفطا باور کنین حساسم
روحیمم لطیف

حساس نشو - حساس نشو
امتحانای شیرین تموم شه خودش میاد میگه دیگِـ

Lهام پنج‌شنبه 9 خرداد 1392 ساعت 21:16 http://ChandLahzeBia2.mihanblog.com

باباییم رو عشــــــــــــق است ...





...................









خدا رحمتش کنه ...

استقلالی ؟؟؟؟؟

هه هه هه هه





قدرشو بدون الهامی


===========

دیگه داری اشتباه میریاا
پرسپولیسی هستی خدایی؟؟



این خصلت ما استقلالی هاست که پرسپولیسی ها رو هم دوسشون میداریم.
شوما که جای خود داری.

Lهام شنبه 11 خرداد 1392 ساعت 13:55 http://ChandLahzeBia2.mihanblog.com

ما هم شمـــــــــــــــــــــــا رو دوست میداریم ..

استقلالی محترمه ( محترمه ماله خانوماست پس : ) محترم

بسیــــــــار سپاسگذارم.

ایکاش استقلالی بودی که ما از اینم بیشتر دوسِت میداشتیم.

ولی اشکالی نداره من دوستای پرسپولیسی زیادی دارم و همه شونو هم دوسشون میدارم.

( فوضولی )
خواهر شوهرتان هم پرسپولیسی هستند آیــا ؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد