ܓܨGreenDreamܓܨ

ܓܨGreenDreamܓܨ

..**GreenDream**..
ܓܨGreenDreamܓܨ

ܓܨGreenDreamܓܨ

..**GreenDream**..

عجب وضعیه !!

این وضع پسرای ماست.

پدر: پسرم دیگه وقتشه یکم راجع به مسائل جنسی با هم صحبت کنیم.

.

.

پسر: باشه موافقم چی می خوای بدونی؟
====================

اینم وضع دخترای ماست.


        شماره ناشناس
ناشناس : سلام خوشگله ،دوست پسر داری ؟
-بله ،شما؟
-من داداشتم ،صبر کن بیام خونه به حسابت میرسم .
،،،،،،
       شماره ناشناس بعدی :
'... -دوست پسر داری؟
-نه نه اصلا
-من دوست پسرتم ......واقعا که ...:(
-عزیزم به خدا فکر کردم که تو داداشمی !!!
- خوب داداشتم دیگه ،صبر کن خونه برسم من میدونم و تو ....'

بعد نوشت:
انتگرال
========ஜ۩۞۩ஜ========
یه آقایی که دکترای ریاضی محض داشته، هر چقدر دنبال کار می گرده بهش کار نمیدن!! خلاصه بعد از کلی تلاش، متوجه میشه شهرداری تعدادی رفتگر بی سواد استخدام می کنه!! میره شهرداری خودش رو معرفی می کنه و مشغول به کار میشه...!
بعد از دو سه ماه میگن همه باید در کلاسهای نهضت شرکت کنید! این بنده خدا هم شرکت می کنه!!
یه روز معلم محترم در کلاس چهارم، ایشون رو می بره پای تخته تا مساحت یک شکلی رو حساب کنه! تو این فکر بوده که انتگرال بگیره یا نه که ...
می بینه همه دارن داد می زنن:
انتگرال بگیر...!!!  
         

بـاران

وای عجب بارونی میاد !!!

ولی باشه.       بیاد بهتر از اینه که نیاد.   نه؟

امشب کفش اسپورت و کاپشن ام رو پوشیدم، تا آخــرِ خیابونمونو پیاده زیر بارون رفتم و برگشتم،البته بدون چتر.

یه ساعتی طول کشید.       هوا هم بس ناجوانمردانه سرد بود.

خیلی خلوت بود.   نمیدونی چه حالی میداد.     همه جونم خیسیده بود.

بعد که اومدم پریدم تو حموم یه دوش آب گرم گرفتم و بقیه ی ماجرا هم بماند.

(البته چیز خاص دیگه ای هم نیستا .   حساس نشید هی بگید بقیه اش چی شد. اصن اون جمله ی آخرو نادیده بگیرید.)


پی نوشت : دیوونه خودتی اگه وقتی گفتم بدون چتر ،   تو دلت گفتی " ای دیوونه ی ** **".

عید

واژه « عید » در لغت به معنی «بازگشتن» می‏باشد و دراصطلاح، به معنی بازگشت به سوی خداوند سبحان است.

واژه «عید» تنها یک‏بار در قرآن آمده و به معنای روزی است که نعمت‏های آسمانی بر مؤمنان فرود می‏آید.

در فرهنگ اسلام نیز از روزی که انسان در آن گناه و معصیتی مرتکب نشود، به عید تعبیر کرده ‏اند.


    حضرت زین العابدین _که درود خداوند بر او باد_ ، در روز عید قربان، اینگونه با پروردگار خویش مناجات می‏نمودند:
«پرورگارا! آن کس که به سوی مخلوقی حرکت کند، خویشتن را به امید عطا و بخشش او آماده می‏سازد. پس امروز، من به امید عفو تو آماده شده‏ ام و از درگاهت، مرحمت و کرامت تمنّا دارم.
ای خدا! ای آنکه حاجات حاجتمندان بر تو پنهان نیست، و ای آنکه هر چه ببخشی، خزانه سرشارت زوال نبیند.

من امروز با دست تهی به درگاهت آمده‏ ام، و مرا به طاعت و عبادتم تکیه‏ ای نیست. نه طاعتی فرستاده ‏ام که مقبول باشد و نه جز شفاعت محمد و آل او شفاعت کسی پشت گرمی من است.

بلکه امروز به درگاه تو آمده ‏ام، در حالی که به گناهان خویش اعتراف دارم و به عفو عظیم تو که شامل [حال] خطا کاران می‏شود، امید دارم».


پی نوشت 1 : سلام

پی نوشت 2 : عیدتون مبارک.

پی نوشت 3 : حتمن میگین تو رو چه به این چیزا ؟!!!     D:  میخواستم ببینم میتونم یه مطلب غیر سیاسی و غیر ورزشی بنویسم یا نه.  D:

از چی بگم - یاس

یاس (یاسر بختیاری) یه آهنگ قشنگ ولی تلخ خونده.

من که خیلی باهاش حال کردم ، دمش گرم.

الحق که رپ به این میگن.

لینکشو براتون میذارم امیدوارم شما هم دانلود کنید و به دیگران هم پیشنهاد بدین.

منتظر نظراتتون هم هستم.



نماهنگ،توضیحات و تکست در ادامه ...

ادامه مطلب ...