ܓܨGreenDreamܓܨ

ܓܨGreenDreamܓܨ

..**GreenDream**..
ܓܨGreenDreamܓܨ

ܓܨGreenDreamܓܨ

..**GreenDream**..

۱۳۹۰

سال نو ،نوروز باستانی و آغاز دهه ی 90 بر همه ی هم میهنانم مبارک.  

آرزوی بهترین ها را برایتان دارم.


 

 


داستان ۴

  مرد ماهیگیر

یکشنبه صبح زود از خواب بیدار شدم، آروم لباس پوشیدم و طوری که زنم از خواب بیدار نشه، جعبه ناهارم رو برداشتم، سگم رو صدا کردم و آروم رفتم توی گاراژ خونه، قایق ام رو بستم به پشت ماشینم و از خونه به قصد ماهیگیری رفتم بیرون درهمین حین متوجه شدم که بیرون باد شدیدی میاد، بارونیه و رادیو رو هم که روشن کردم متوجه شدم تمام روز وضعیت هوا به همون بدی باقی خواهد موند...تصمیمم عوض شد.
دوباره آروم برگشتم خونه، ماشین رو تو گاراژ پارک کردم، لباسم رو درآوردم و یواش رفتم تو رختخواب کنار زنم که هنوز خواب بود.... اون رو از پشت بغل کردم و آهسته تو گوشش گفتم: "هوا بیرون خیلی بده...." که همسر عزیزم جواب داد: " آره، ولی باورت میشه که این شوهر احمق من تو همچین هوائی رفته ماهیگیری؟ "

عمر

 روش هایی برای افزایش طول عمر

1- به نیمه پر لیوان نگاه کنید:
مثبت‌اندیش بودن 9 سال بر طول عمر شما می‌افزاید.
2- عشق حقیقی را پیدا کنید:
ازدواج کردن با شخصی که واقعا او را دوست می‌داریم بدون آنکه طلاقی در کار باشد 7 سال بر طول عمر شما می‌افزاید.
3- مذهبی باشید:
افرادی که گرایشات مذهبی دارند و به خداوند اعتقاد پیدا می‌کنند 7 سال بر طول عمرشان افزوده می‌شود.
4- مسواک بزنید:
داشتن دهان و دندانی سالم باعث می‌شود شما قلب سالمی داشته باشید و به دیابت هم مبتلا نشوید. دهان و دندان سالم 6 سال بر طول عمر شما می‌افزاید.
5- رابطه جنسی خوب داشته باشید:
رابطه خوب جنسی احتمال ابتلا به ناراحتی‌های قلبی را کم کرده و 4 سال بر طول عمر شما می‌افزاید.
6- ورزش کنید:
ورزش باعث سلامت جسم و روان شده و 4 سال بر طول عمر شما می‌افزاید.
7- روابط خوب اجتماعی برقرار کنید:
داشتن روابط خوب اجتماعی از بروز استرس پیشگیری می‌کند و 4 سال بر طول عمر شما اضافه می‌کند.
8- مدیتیشن انجام دهید:
مدیتیشن سبب آرامش و دوری شما از استرس‌های روزانه می‌شود و در ضمن در کاهش فشارخون موثر است و 3 سال بر طول عمر شما می‌افزاید.
9- حیوان‌ خانگی پرورش دهید:
داشتن یک حیوان خانگی به کاهش فشارخون و سلامت قلب کمک کرده و 2 سال بر عمر شما می‌افزاید.
10- صبحانه بخورید:
خوردن صبحانه کامل به شما انرژی کافی می‌دهد و از چاقی پیشگیری می‌کند و می‌تواند بین یک تا 3 سال بر عمر شما بیفزاید.
11- بخندید:
خندیدن سبب افزایش آرامش و کاهش استرس شده و یک سال بر عمر شما می‌افزاید .