ܓܨGreenDreamܓܨ

ܓܨGreenDreamܓܨ

..**GreenDream**..
ܓܨGreenDreamܓܨ

ܓܨGreenDreamܓܨ

..**GreenDream**..

ری استارت

سلام دوستای خوب و بامعرفت خودم.

تصمیم گرفتم بعد از 4ماه ، دوباره از نو شروع کنم و اگه بشه نبودنامو جبران کنم.

امروز 19دی ماه 92 مصادف با قیام خونین 19دی ماهِ مردم قم و تولد یکی از بهترین دوستای وبلاگیم شیرین خانووم ـه.
(بزن کف قشنگه رو به افتخارش){از همین تریبون استفاده میکنم و تولدش رو تبریک میگم و آرزو میکنم ایشاللا 120 سالگیشو خودم جشن بگیرم اینجاا!!! }

یه مدت نبودم اما الان برگشتم خیلی هم خوشحالم که برگشتم اینجا کنار شماهاا

  احساستون میکنم.  انگار همین دیروز بود که دوستای زیادی داشتم و الان خیلیاشون دیگه اسم منم یادشون نمونده حتّا، چه برسه خاطراتی که باهم تو این تر نت داشتیم.

امیدوارم دوستامو که گمشون کرده ام یکی یکی پیداشون کنم.

دلم برا خیلیا تنگیده : شیرین و کوچولو و رضا و امیرحسین و حسین و سارا و آتوسا و خیلیاا که متاسفانه اسماشون یادم نمیاد دیگه...

دوستایی که میاین اینجا . اعلام حضور کنیین که دلم براتون خیلی تنگه.


یه سوالی سخت ذهنمو مشغول خودش کرده این روزاا 

 و اون اینه که آیا میشه رو میز نهارخوری شام هم خورد ؟ 

نظرات 13 + ارسال نظر
شیرین جمعه 20 دی 1392 ساعت 11:30








عه...دست شما درد نکنه آقا سپهر

این کارا چیه؟؟. ای بابااااا







خیلی ممنووووووون...خیلی خوشحال شدم....




سلام شیرین جان.

قابل شوما رو نداشت..

منم خوشحالم ک دوستایی مث شماها دارم...

شیرین جمعه 20 دی 1392 ساعت 11:33

قیاااااااااااااااااااااااام خونین.....

دیگه روز از این مهم تر؟؟؟؟......



سوووووووووووپرایز می شوییمممممممممم




















شیرین جمعه 20 دی 1392 ساعت 11:40

خب همه خواهراااا ...برااااادراا همه بیاین من اعلام برنامه کنم..

..البته گذشته ولی ماهیو هر وقت از آب بگیری میمیره..هه هه





شما خودتون زحمت بکشین آهنگ مورد علاقتونو بزارین برقصین...

از دی جی می جی خبری نیس..اصلا چه معنی داره این کارا؟؟؟

خجالت بکشین...



کاااااااااااااااادو یادتون نره....درسته یه چند روز پس از تولدمه ولی ..

ماهیووو هر وقت از آب بگیری زندس((زندس یا تازس؟؟؟))....








کیک و شیرینیم هر کی زودتر رسید بهش میدم....

چیه؟؟؟...نگا می کنی؟؟...خب وضع اقتصادی خرابه ه ه


خب پس هر کی کادو بیاره میدم بهش ولی اون قسمت خوشمزه اش مال سپهره به هیچ کس دیگه ای هم نمی دم..

مــرســـــــی

من دیگه حرفی ندارم

شیرین جمعه 20 دی 1392 ساعت 11:43

نه نمیشه شام خورد..


باید شامو یه جای دیگه بخوری...























جدّن چرا میز ناهار خوری آخع ؟؟؟؟!!

شیرین جمعه 20 دی 1392 ساعت 12:00

رقمو ببر بالاااااااااااااااااا


120نه...

1200

12000

120000

1200000
.
.
.
چیه؟...آرزو بر جوانان عیب نیست..

اون که بعله ولی ما قانعیم به همون 120 سالگیت ...

شیرین جمعه 20 دی 1392 ساعت 12:07

حالا این 4 ماه نبودی کجااااا بودی؟؟؟...


هیچکی گم نشده همه هستن...دعوتشوون کن دوباره بیااااان
















به یادمان می ماندددد......الوییزززززززززززززززززز

جایی نبودم .

همیجاها بودم. ... زیر پاهاتون...

کوچولو جمعه 20 دی 1392 ساعت 23:22 http://kocholomocholo.blogfa.com

سلام خوشحالم که برگشتی دوست جونی
منم هستم
گفتم که بدونی
راجب سوالتم نه نمیشه

سلام کوچولو جون.
مرسی که هستی...

واقعا نمیشه ؟؟!!

elgha شنبه 21 دی 1392 ساعت 11:32

قلط کردی اسم منو فراموش کردی!!!!
البته منم تورو فراموش کردم

الییی ؟؟!!!!! خودتی؟؟!!!!!!!
قربون این ادبیاتت بشم من



آدرس وبلاگت کو پس ؟؟؟

کوچولو سه‌شنبه 24 دی 1392 ساعت 22:10

میگم میای میگی برگشتم ولی باز محو میشی
قضیه چیه؟

ببخشید نتم مشکل داره یه مدّته....

sibi شنبه 28 دی 1392 ساعت 13:19

salam sepehr jan
age mishe b in IDm ye e_mail befrest ta ye kam hamdigaro bishtar beshnasim
shoma bayad adamaye atrafetono beshnasin
khoshhal misham azizam

ķσςħσĻσσσσ پنج‌شنبه 3 بهمن 1392 ساعت 19:48 http://http:/kocholomocholo.blogfa.com

سلاااااااااااااااام دوست جونییییی
چطوری؟
خوفی؟
چرا محو شدی هنو نیومده؟

سلااام دوست جونی

خوبم تو چطوری ؟؟

هستم.

ķσςħσĻσσσσ یکشنبه 6 بهمن 1392 ساعت 14:17 http://kocholomocholo.blogfa.com

سلام اقای محو
مبادا بیای بهم سر بزنیااااااااا
خسته میشی باز از حال میری باید اورژانس زنگ بزنم
اصلا باید نبودناتو جبران کنی
حالا که اینجوریه هر 1بار که من میام تو باید 2بار بیای

شیرین شنبه 12 بهمن 1392 ساعت 18:06

بعد از سالها نتم ولصیددد...بی ادب تو کما بود انگار با چه بی حالی اومدم دیدم عه اواااااااااا ولصه




هستی؟نیستی؟چرا نیستی؟؟؟چرا پیش دستی شکستی؟؟؟

خخخخ


خوبه گفتی میخوام بیاااما...شماها هی میاین سوک سوک میکنین بعد دوباره قایم میشین؟؟؟

این کاشونیا چرا اینطورین؟؟؟؟چراااااااااااااااااااااااااااا؟؟؟؟


===

ایشالا خدا همه مریضارو شفا بده...جدی بوداااا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد