ܓܨGreenDreamܓܨ

ܓܨGreenDreamܓܨ

..**GreenDream**..
ܓܨGreenDreamܓܨ

ܓܨGreenDreamܓܨ

..**GreenDream**..

آرزو

به امید اینکه آرزوی هیچکس، آرزو نمــونه ...


شب آرزوهاست، آرزوهای زیادی دارم. نمیدونم از کودومشون بگم.

آرزو میکنم همه آرزوهای خوبشون برآورده بشه.

آرزو میکنم همه سالم و سلامت باشن و هیچوقتِ هیچوقت کارشون به دکتر و دوا نرسه.

آرزو میکنم همه ی مریضا خوب بشن حتا از اولشون هم بهتر بشن.  

آرزو میکنم همه باهم دیگه صادق باشن و روراست. 

آرزو میکنم دنیا از اینی که هست خیلی بهتر بشه.

آرزو میکنم همه ی پدرومادرا سایه شون بالاسر بچه هاشون باشه. 

آرزو میکنم پدرومادرایی که بچه دار نمیشن آرزو به دل نمونن.

آرزو میکنم ...


خدایا مگه نمیگی که، تو همچین شبی فرشته هات میان زمین و آرزوهامونو واسه ات میارن که برآورده کنی ؟؟؟     پس بسم الله !!


بعدا سپهر طنز نوشت : 

از امروز نمیدونم چرا حس ازدواج دارم.

نمیدونم تو شب آرزوها کسی منو آرزو کرده آیا !

من که گفتم قصد ازدواج ندارم از این آرزوها واسم نکنین 

ادامه مطلب ...

عذرخواهی


یک عذرخواهی واقعی، 3بخش دارد.

1.متاسفم

2.تقصیر من بود

3.برای جبرانش چه کاری میتوانم بکنم ؟


اغلب ما بخش سوّم را فراموش میکنیم!!!

درموردش فکر کنید...



سپهر نوشت:: جایی خوندم که،

"دوست داشتن، امری لحظه ایست ولی داشتنِ دوست، استمرار لحظه های دوست داشتن است"

خوشحالم از اینکه دوستای مجازی ای مثل شماها دارم . دمِ همتون گرم و روزگار الهی که به کامِتون.

خاطره

بـا رفیقم داشـتیم مـیرفتیم جـلو درِ خونه شون، کـار داشـت... بـعد،رسـیدیم جـلو دَر ،
گـفت: حـرکـتو نـگا! مـرگه مـن نـگا کـن ایـنجارو ...

رفـیقم زنـگه خونشونو زد، بـعد آبجیش آیفونو بـرداشـت ...
قـبل از ایـنکه آبجیش چـیزی بـگه سـریع گُفت: کـیه؟ :))
آبـجیشم هـُول کـرد گـُفت :مـَنم :)))
بـعد سـریع درو بـاز کـرد :)))
 خـدا وکـیلی نـیم سـاعـت دراز کـشیده بـودیم تـو پـیاده رو داشـتیم قـهقهه مـیزدیـماا ..!
:)))))))))))))


سپهرنوشت: تصمیم دارم از الان تا 31خرداد بیشتر فعالیت کنم تو وبلاگ. (این دفعه دیگه واقعیه واقعیه) نظرتون چیه؟