ܓܨGreenDreamܓܨ

ܓܨGreenDreamܓܨ

..**GreenDream**..
ܓܨGreenDreamܓܨ

ܓܨGreenDreamܓܨ

..**GreenDream**..

هدف

خـــوشــــی بـــا خوبــــی فـــــرق دارد
بـــه خاطــــر خوبــــی ها
از خیــــلی خوشـــی ها، بایــــد گــذشـــــت ...!


سپهر آرزو نوشت :

امیدوارم همه به اهداف و آرزوهاتون برسین.

آرزوی امروز من اینه که تیم ملی فوتبال همین امروز (28/خرداد/92) بره جام جهانی تا خوشی مردم کشورم برای دومین بار در این هفته، تکرار بشه.پیروزی روحانی تو انتخابات که میردمو خیلی خوشال کرده بود.

سپهر (در مورد روحـانی) نوشت :

رئیس جمهور من آن کسی است که به ﺯﺑﺎﻥ ﻫﺎﯼ ﺍﻧﮕﻠﯿﺴﯽ، ﺁﻟﻤﺎﻧﯽ، ﻓﺮﺍﻧﺴﻮﯼ، ﺭﻭﺳﯽ، ﻭ ﻋﺮﺑﯽ تسلط داشته باشد.
لامصب رئیس جمهور نیست کع ، گوگل ترنسلیته.


بلیط قطار گرفته ام جمعه شب میرم از این دیار. دلم واسه همه،، واسه همه تنگ میشه. دوسِتون دارم. قرررررررررررربونِ همتون.

واسم دعا کنین.

خبــر

سلام دوستای گلم

قرار بود تو یه پست بهتون یه سری چیزا بگم.

با خودم گفتم هر چی زود تر بگم بهتره. هر چند میخواستم هفته پیش بگم ولی زودتر از الان فرصت نکردم که اینجا بیام و بگم بهتون.

آماده این ؟؟

تمـــرکـــز کنید........ آفّـرین




مفتخرم که به عرضتون برسونم کع ::

من، شنبه، 1 تیر، ساعت 8 صبح باید با کله ی تراشیده شده، دم درِ پادگانِ خاتمی یزد باشم واسه آموزشیِ خدمت مقدّس سربازی.


         عه عه .         دیدی چی شد ؟ سرباز شدیم رفت پی کارش ! 

خودمم هنوز باورم نشده.ولی اشکال نداره. اصلن ناراحت نیستم. امیدوارم خوش بگذره.

خلاصه اینجوریه که اومدم بهتون بگم قضیه از این قراره و من از 1 تیر تا حداکثر 1 شهریور نیستم تو نت.

خیلی دلم واسه دوستام تنگ میشه. ولی ایشالا وقتی برگشتم همه ی نبودنامو جبران کنم.

خیلی واسم سخته که برم سربازی در صورتی که میتونم معاف بشم. ولی بر این باورم که آدم برای رسیدن به بعضی اهدافش تو زندگی باید یه خورده به خودش سختی بده و خیلی چیزای کم ارزش تر رو فدا کنه. پس خوشحالم یه جورایی

جزئیات نوع خدمتم رو ایشالا وقتی از آموزشی برگشتم واسه تون میگم.

اونجا من به یادتونم، شماهام سعی کنین منو فراموش نکنین. دلم واسه همه دوستام از همی الان تنگولیده

( مخصوصا" امیر و حسین و شیرین و کوچولو و القا و بهنام  و خیلیای دیگه )

  به سلامتی همه سـربـازآ
سپهر التماس نوشت :
خواهشی که دارم ازتون اینه که مثل همیشه بیاین و کامنت بذارین، {نگین دیگه بریم 1 شهریور میایم یه سر به این پسره ی پرروو میزنیم ببینیم موهاش در اومده یا نه! - یه خورده بخندیم} ،وقتی برگشتم همه کامنتارو تایید میکنم و بازدیداتونو پس میدم . پس کسی میاد اینجا بدون کامنت نره هاا گفته باشم.
خواهش دیگه اینکه جون عزیزتون دلتنگ من نشین. هی نیاین الکی بگید دلم برات میتنگه و تنگیده و از این حرفای کلیشه ای. حرفای روحیه بخش بزنین.
جوک بذارین اصن تو کامنتا. خوبه ؟ 

رای میدهم

سلام دوستای خوبم
اول اینکه................ چیه؟؟ منتظر جوکید که واسه تون بگم ؟؟!
باید به عرضتون برسونم که دیگه واسه تون جوک نمیگم تا شما باشین زورکی هم که شده به جوکای من بخندین و نزنین تو ذوقم

دوم اینکه .............. از انتخابات باید بگم که عارف به نفع روحانی کشیده کنار و به هوادارش گفت که رای هاشونو بدن به دیگر اصلاح طلب موجود یعنی روحانی ، که مورد حمایت خاتمی ، رفسنجانی و خمینی هم قرار گرفته .

پیش بینی من از انتخابات اینه که ::
اگه از بین آقایان ولایتی و قالیباف و جلیلی و رضایی حد اقل دوتاشون نکشن کنار به نفع اونای دیگه، روحانی رای میاره
(این از پیش بینی من- ببینیم درست از آب در میاد؟)
البته خیلی بعیده که تو دور اول نتیجه معلوم بشه. احتمالا کشیده میشه به دور دوّم. (حالا تا ببینیم چی میشه )

من به کی رای میدم ؟؟! الان میگم بهتون.
رای من به شخصه بعد از تحقیقات فراوان، آقای حسـن روحـانی هستش. به شما دوستای گلم هم پیشنهاد میکنم که به ایشون رای بدین.
ادامه مطلب ...

بیخودی

اول یه جوک بگم بخندیم دور هم

              میگن یارو داشته دنده عقب از سربالاییه دامنه ی کوه میرفته بالا،

- بهش میگن چرا دنده عقب میری خو ؟

- میگه : میترسم اون بالا جا نباشه دور بزنم .

بعد یه مدت میبینن داره بر میگرده،

- میپرسن : چرا باز داری دنده عقب میای ؟!!!

- میگه : دیدم جا بــــ ــود . دور زدم

هاهاهاهاهاها           / به قول امیر حسین: هر هر هر

خب از هرچه بگذریم سخن دوست خوش تر است.  (چه رمانتیک شدم!!)

اول از هرچیز خدمت دوستانی که پرسیده بودن والپیپر کامپیوترت چیه؟؟؟ و من گفته بودم که عکس عشقمه، عرض میکنم که عکسشو میذارم تو ادامه مطلب. فقط جون عزیزتون ازش سوءاستفاده نکنید.        آفـّــریــن.


دوم اینکه، چه خبر از انتخابات ؟ دوست جونی های وبلاگیم کیا میرن رای میدن ؟ به کی رای میدین ؟ - من که  تصمیم گرفتم رای بدم ولی هنوز تصمیم نگرفته ام به کی رای بدم. خیلی دوست دارم بدونم به نظر شما به ترتیب کیا صلاحیت شون بیشتره واسه پـِرِزیدِنتی ؟؟ (و اینکه شهر شما کیا بیشتر تبلیغات کردن؟)


سوم اینکه، توو پستی که چند روز دیگه قراره بذارم، میخوام در مورد غیبتم از 30 خـرداد به بعد توضیح بدم. منتظر باشید ولی حساس نشین الان. میگم بزودی. فعلن تو کامنتاتون روی همین پست تمرکز کنین.

ادامه مطلب ...

هویجوری

اول سلام
دوم اینکه بعضیا شنیدم که با گوگل کروم میان اینجا و نوشته های فارسیه وبلاگو به هم ریخته میبینن.خواستم بگم که طبق عکس زیر میتونید درستش کنید که دیگه از مشکلا تو هیچ وبلاگِ سطح بالایی مثل اینجا نداشته باشین (چیه شک دارید به سطح بالا بودن وبلاگ ؟!
با داشتن بازدید کننده های خوب و متشخّصی مثل شما خب معلومه که سطحش بالاس خب 

نه توروخدا هندونه هارو داشتید ؟؟ حواستون باشه از زیر بغلتون قل نخوره بیوفته 


سپهـر(در جریان باشید)نوشت ::

کلن سرعت فیلتر شکنا افتضاح شده. فیسبوکمو 2روزه چک نکردم . یاهو مسنجر َم هم باز نمیشه فک میکنم تا یه هفته بعد انتخابات هم اینجوری قط بمونه که دیگه اون موقع من دیگه قرارداد adsl ام تموم شده.

راستی من 15 ام قراردادم تموم میشه با شرکت تهیه کننده ی اینترنتم و بنا به دلایلی قصد دارم که دیگه تمدیدش نکنم.

تا سی ام خرداد چون بهتون یه جورایی قول داده بودم که میام، سعی میکنم روزی یه بار با دایال آپِ خونه یا کافی نت بیام. شاید هم شد دو روز یه بار.

همتونو میخوام هوار هوار سعی کنید این وبلاگو فراموش نکنین و همش بیاین نظر بذارین. چه من باشم چه نباشم.مطمئن باشین که خونده میشین.


***************************

یه ژاپنی به زنش میگه:
” mimi takunı kakabında misamihi ”
زنش میگه:
  ” TiKi Taki   
” Ku|a Nini ”
ژاپنیِ ناراحت میشه میگه:
” taka anji radiyumba yaku ”
زنش گریه میکنه میگه:

دنبال چی میگردی ؟
یه جوری میخونی انگار سر در میاری!!!
با مسائل خانوادگی مردم چیکار داری؟
خودت خوشت میاد تو مسائل خانوادگیتون کسی سرک بکشه ؟؟
نه خدایی خوشت میاد؟؟



سپهـر، بعدا نوشت ::
یه چیری میخوام بگم خدایی اگه بخندیناا ...... ......حق دارین 
آدرس ایمیل یاهومو فراموش کرده ام.
ینی مسنجرمو عوض کردم که این محدودیتش برداشته شه. آی دیم پاک شد بعد دیگه نمیتونم هیچ جوره یادم بیارم آدرس دقیقشو
اگه کسی آی دی منو داره کامنت بذاره.
کسی هست اصن که داشته باشه ؟