ܓܨGreenDreamܓܨ

ܓܨGreenDreamܓܨ

..**GreenDream**..
ܓܨGreenDreamܓܨ

ܓܨGreenDreamܓܨ

..**GreenDream**..

خبــر

سلام دوستای گلم

قرار بود تو یه پست بهتون یه سری چیزا بگم.

با خودم گفتم هر چی زود تر بگم بهتره. هر چند میخواستم هفته پیش بگم ولی زودتر از الان فرصت نکردم که اینجا بیام و بگم بهتون.

آماده این ؟؟

تمـــرکـــز کنید........ آفّـرین




مفتخرم که به عرضتون برسونم کع ::

من، شنبه، 1 تیر، ساعت 8 صبح باید با کله ی تراشیده شده، دم درِ پادگانِ خاتمی یزد باشم واسه آموزشیِ خدمت مقدّس سربازی.


         عه عه .         دیدی چی شد ؟ سرباز شدیم رفت پی کارش ! 

خودمم هنوز باورم نشده.ولی اشکال نداره. اصلن ناراحت نیستم. امیدوارم خوش بگذره.

خلاصه اینجوریه که اومدم بهتون بگم قضیه از این قراره و من از 1 تیر تا حداکثر 1 شهریور نیستم تو نت.

خیلی دلم واسه دوستام تنگ میشه. ولی ایشالا وقتی برگشتم همه ی نبودنامو جبران کنم.

خیلی واسم سخته که برم سربازی در صورتی که میتونم معاف بشم. ولی بر این باورم که آدم برای رسیدن به بعضی اهدافش تو زندگی باید یه خورده به خودش سختی بده و خیلی چیزای کم ارزش تر رو فدا کنه. پس خوشحالم یه جورایی

جزئیات نوع خدمتم رو ایشالا وقتی از آموزشی برگشتم واسه تون میگم.

اونجا من به یادتونم، شماهام سعی کنین منو فراموش نکنین. دلم واسه همه دوستام از همی الان تنگولیده

( مخصوصا" امیر و حسین و شیرین و کوچولو و القا و بهنام  و خیلیای دیگه )

  به سلامتی همه سـربـازآ
سپهر التماس نوشت :
خواهشی که دارم ازتون اینه که مثل همیشه بیاین و کامنت بذارین، {نگین دیگه بریم 1 شهریور میایم یه سر به این پسره ی پرروو میزنیم ببینیم موهاش در اومده یا نه! - یه خورده بخندیم} ،وقتی برگشتم همه کامنتارو تایید میکنم و بازدیداتونو پس میدم . پس کسی میاد اینجا بدون کامنت نره هاا گفته باشم.
خواهش دیگه اینکه جون عزیزتون دلتنگ من نشین. هی نیاین الکی بگید دلم برات میتنگه و تنگیده و از این حرفای کلیشه ای. حرفای روحیه بخش بزنین.
جوک بذارین اصن تو کامنتا. خوبه ؟ 

نظرات 22 + ارسال نظر
سارا جمعه 24 خرداد 1392 ساعت 14:50 http://erma.blogfa.com

ایشالا که خوش بگذره

سربازی از هر پسری یه مرددددددددد میسازه

راستی من شما رو لینک کردم

ایشالا

همینطوره.

مرسی
من هم شمارو لینک میکنم.

سارا جمعه 24 خرداد 1392 ساعت 14:51 http://erma.blogfa.com

فکرم کنم اول شدم

آره

این افتخار رو به شما تبریک عرض می کنم.
امیدوارم این پیروزی آغازی باشد بر پیروزی های بزرگتر شما.

امیرحسین(StreetGroup) جمعه 24 خرداد 1392 ساعت 16:27 http://streetgroup.blogsky.com/

وایسا ببینم چه خبره اینجاا

عه عه

سپهرمون کچل شد؟؟

واااا یعنی اش نمیدی بهمون؟؟

کوش اش پشت پا؟؟

پاتو بردار ببینم....عه ایناهاش ای نامرد پشت پات قایمش کرده بودی

جدی جدی باید بری؟

درسو ادامه نمیدی داش؟

کارت سبزم نداری؟؟

عه عه نچ نچ.....حتما خوش میگذره

میدونی چیه؟؟من داداشم دوران خدمتش تو یه جزیره کناره قشم بود
سه ماهی یه هفته میدیدیمش
ولی الانا هی دلش تنگ میشه واسه دوران خدمتش
شمام خوب استفاده کن....میگم از مافیت استفاده نمیکنی بده ماا
چون کار و بار داریم نمیتونیم بریم خدمت
کلی برنامه اووووووففففف.....منم چن روز دیگه یا چن هفته دیگه شغال میشم نه ببخشید شاغل میشم

هنوز که کچل نشدم ولی تا آخر هفته میشه
آش وقتی رفتم قراره واسم بپزن. بیا بگیر بخور. نکنه میخوای واسه ات بیارم ؟!!!

آره جدّنیه جدّنـی . باید برم. راه رفتنی رو باید رفت

درس ایشالا بعدن. الان دیگه حسش نیست

نه. مگه تو داری ؟!

آره خیلیا میگن خوش میگذره..


عـــه ؟؟ کجا به سلامتی شاغال میشی ؟؟ نه ببخشید شاغل میشی ؟؟
آدرس بده بیام ببینمت بعدناااا.
شیرینیشو نمیخوای بدی؟؟؟؟؟؟

فریده جمعه 24 خرداد 1392 ساعت 16:31 http://anese-1371.blogfa.com

خب!
من همین الان رفتم حماسه خلق کردم دارم با انگشت مهری تایپ میکنم
سربازی؟........
انقد وقتی سربازا رو نگاه میکنم بابت دختربودن به خودم افتخار میکنم!
رفتی سربازی معتاد نشی!
همه میرن اونجا معتاد افیونی تریاکی برمیگردن
سرتم بتراش..خوبه..حال میده
اینجانب خودم برای کنکورم سرمو میتراشیدم..صفا میداد..
بعد دیگه بابام دعوام کرد نذاش کچل بمونم
و اما جوک!
-
شورای نگهبان اعلام کرد:
همتون میرین مثل بچه ی آدم به جلیلی رای میدین که پسفردا نریزین تو کوچه خیابون که رای من کو؟!
-
سعید میخوای بیام باهم حال این روحانی رو بگیریم؟
.
.
.
آخرین اس ام اس اشتون به سعید روحانی!
-
همین بسه فعلا باس برم بچه ام رو گازه

آفرین به کی رای دادی خب اینم میگفتی اینهمه گفتی....... نکنه رای ات مخفیه ؟!!
اوهوم سربازی.
نه سعی میکنم معتاد نشم.
وای عاشق اینام که کچل میکنن که واسه کنکور بخونن.
ولی مگه دخدرام اینکارو میکنن ؟؟!! فک میکردم فقد پسرا اینکارو میکنن.

مـــرسی بابت جوکات




برو به بچه ات برس ته نگیره

امیرحسین(StreetGroup) جمعه 24 خرداد 1392 ساعت 17:04 http://streetgroup.blogsky.com/

داشی پرسیده بودی فونتا و اینا رو بت بدم

من فونتام همه قاطیه نمیدونم کدوم به کدومه

این سایت توش فونتایی که دارم هست:

http://www.fontfarsi.ir/

اون برنامه هه که باش عکس میگیرم اسمش اینه:(خیلی خیلی برنامه ی خوبی)

Snagit
ورژنش رو نمیدونم چنده ولی خیلی برنامه روبه رایِ

باز چیزی بود بپرس داشی کچل

آره آره
آها . نه منم کلی پرسیدم . اینکه سایتشو دادی از خود فونته بهتره.

مرسی داداش

نوبت کچلی شمام میرســــــــــــه

کوچولو جمعه 24 خرداد 1392 ساعت 21:12

سلام دوست جونی
الان دقیقا همینطوریم
ولی ایشالا زودی میای با خبرای خوب
کلی خاطره هست که برامون بگی
ایشاالا که همیشه لبات خندون باشه
رفتم رای دادم یک ساعت و نیم تو صف بودم
مراقب خودت باش

سلام
نباش
ایشالا
ایشالا
ایشالا
آفرین به تو
چشم دوست جونی

امیرحسین(StreetGroup) جمعه 24 خرداد 1392 ساعت 21:20 http://streetgroup.blogsky.com/

نه منم کارت ندارم.خخخخ

هه هه

آشتم میخورم چی خیال کردی میاری دمه خونمون

شغلم؟آزاده...خخخخخ

بعد ادرست میدم بیای شیرینشو بخوری داشی

هه هه خخخخخخخخخخ

میارم پس چی ؟؟!

شلغم ؟؟ آها شغل ات
آزاد ینی دقیقن چی ؟؟ ناقلا نکنه رفتی تو سازمان های خفن، نمیخوای لو بدی ؟!

حتمن بهم بده. کارگر ساده هم اونجاها نیاز داشتن خبرم کن

کوچولو شنبه 25 خرداد 1392 ساعت 00:00

این چه عکسه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
این عکس واسه کسیه که عاشق بوده بعد برگشته از سربازی عشقشو با یکی دیگه دیده
الان تو هنو نرفته از این عکسا میزاری؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نکنهههههههههههههههههه عاشقی بلا



نه به جان امیرحسین ،
دیدم عکسه قشنگه گذاشتمش.

از کجا معلووووم شایدم باشم !

elgha شنبه 25 خرداد 1392 ساعت 12:08 http://www.varagh-pare.blogsky.com

آخی
الهی الهی الهی
دلم واست سوخت
سرباز شدی رف
ازاین به بعد بهت میگم برادر سپهرِ سرباز!!
آره خیلی خوش میگذره(نکه من رفتم!!)
به هرحال دورهمین میگین میخندین در میرین!!
ینی فقط دو ماه باس بری؟؟چقد کم
خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی دلم واست تنگ نمیشه!!
خو راس میگم دیگه اینقدرا هم تنگ نمیشه.من بچه صادقیم!!
باشه هروقت اومدم نت واست کامنت میذارم
کچلیت مبارک
چقد زشت شدی!!
میشماری همون قدر که اومدم نظر گذاشتم میای نظر میذاری تا جبران شه!!
وای اشکمو درآوردی چرا جون عزیزمو قسم میخوری
نههههههه من نمیتونم!!
من دلتنگت میشم
من دق میکنم


نه اصن غصه نخور اصن دلم واست تنگ نمیشه!!
حرف روحیه بخش:جم کن خودتو.چه ادایی هم واس من درمیاره
سفر قندهار نمیری که داری میری سربازی

خوش بود که رفتی(ناراحت نشی.البته اگه خواستی بشو!!این تیکه کلاممه)
خیله خب برو دیگه
عقققق
راستی امروز برات ماکارونی پشت پا درست کردم!!



آره . آخه تو رفتی که میگی اصن ؟

فعلن آره فقط دوماهه تا بعدش.

مرسی دوست راستگوی من.
ممنون از اینکه تریپ فیلم هندی ورنداشتی الکی و حرف دلتو زدی

هنوز کچل نکردم هنوووو

نیست الان خوشکلم که وقتی کچل کنم زشت بشم !!!

نوش جون . مرسی .


=========
همینجا از کامنت طولانی و با محبتت تشکر میکنم.
کامنت باید اینجوری طولانی باشه.کامنتی که اینجوری طولانی نباشه کامنت اینجوری طولانی نیست.

فریده شنبه 25 خرداد 1392 ساعت 13:57 http://anese-1371.blogfa.com

منکه گفته بودم به روحانی میخوام رای بدم

-
ااااااااااااره!
کچل کردم!
نه فقط واسه کنکور
کنکورو دادم هم دیدم خوبه کچلم نه بتید وقتی مهمون میادخونمو جلوشون باشم نه میبرنم مهمونی همینجوری هی هر هفته میتراشیدم که دیگه بابام گف دارم حالشو بهم میزنم نزنم دیگه که دراد:|
-
بچه ام ته دیگه شد!
-
فعلاهم روحانی از همه جلوتره..

آفــرین دختر

عههههههههه
دختر کچل هنو از نزدیک ندیدم. باید خیلی، یه جووری باشه. نه ؟

آفرین به بابات.



آره. خدا کنه از 52% پایین تر نیاد

فریده شنبه 25 خرداد 1392 ساعت 13:58 http://anese-1371.blogfa.com

راستی
آدرس فیس بوکتو بده
اگه دوس داری

باشه

کوچولو شنبه 25 خرداد 1392 ساعت 16:41 http://kocholomocholo.blogfa.com

سپهر واسه من چه جوری اش میاری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
میخوای ادرس بدم بیاری؟
تعارف نکنیاااااااا
منم تعارف ندارم
فقط بی زحمت پیاز داغش اینا زیاد باشه

آره آدرس بده بگم امیرحسین بیاره واسه ات.

باشه میگم سفارشی باشه

حسین شنبه 25 خرداد 1392 ساعت 21:29 http://http://hosseinrezaei.ir/

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
وای داش سپهر ما هم سربزا شد و رفت....منتظر خاطرات شیرینت هستم....ایشالله به خوشی و سلامتی.....وقت کردی به ما هم سر بزن

سلاااااام داش حسین
چشم
چشم
مرسی از حضورت دوست گلم

فریده شنبه 25 خرداد 1392 ساعت 22:32 http://anese-1371.blogfa.com

پسر کچل هم یجوریه چه سه به دخترش!
-
و تبریک بابت پیروزی!

اوهوم موافقم.

به همچنین به شما

elgha یکشنبه 26 خرداد 1392 ساعت 11:14 http://www.varagh-pare.blogsky.com

از بابام پرسیدم گف 18 ماه باس بری سربازی!!
چیه کف کردی؟

آی آی آی لو دادی زشتی!!

برو مادرجان خدا پشت وپناهت

اشتباه بهت گفته 28 ماهه
چیه کف کردی ؟؟

آره دیگه ولی از زستی ماست که خوشکلی شماها پیداست


مــرسی مادربزرگ

کوچولو یکشنبه 26 خرداد 1392 ساعت 14:11

چرا همه چیو میندازی گردن امیرحسین؟؟؟؟؟؟
خودت چیکاره ای؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

آخه وختی خودم نیستم چیجوری بیارم واست ؟؟!!!
اصاب مصاب نمیذارید واسه آدمااااا !

Lهام یکشنبه 26 خرداد 1392 ساعت 17:18 http://chandlahzebia2.mihanblog.com

آخــــــــــــــــــــــــــی سپهــــــــــــــــــــر

سرباز شدی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

موفق باشی پسر ...

مواظب خودت باش ...

اوهـــــوم

مــرسی دختـــر ...

چشم ....

Lهام یکشنبه 26 خرداد 1392 ساعت 17:20 http://chandlahzebia2.mihanblog.com

این عکسه میدونی یعنی چی ؟؟

یعنی اینکه :

اگه بری سربازی الساندرو دل پیرو با یکی دیگه می افته ..

ینی چی ؟؟

هووووم ؟؟!

واای نههههههههه.
نگووووووووو .
خدا نکنه.


elgha یکشنبه 26 خرداد 1392 ساعت 18:49 http://www.varagh-pare.blogsky.com

آخی
فک کنم زنده بری مرده برگردی!!

البته بادمجون بم آفت نداره

دست شما درد نکنه خواهر.

بازم دست شوما درد نکنه.

(حرفی واسه گفتن میذاری مگه)

دختر آسمان! یکشنبه 26 خرداد 1392 ساعت 20:19 http://aseman-man.blogsky.com

وبلاگتون زیباست...
اومدین وقت کردین یه سر هم به من بزنین...
امیدوارم بهتون خوش بگذره!!

ممنونم.
و همچنین وبلاگ شما.

ممنونم. با آرزوی بهترین ها برای شما

مریــم پنج‌شنبه 30 خرداد 1392 ساعت 10:42 http://love-courage.blogsky.com

من همین الان برات یه جوک خفن میزارم ببین:

خاطره از یکی؛

من یه بار امتحان مدار داشتم هیچی بلد نبودم! هیچی!
یه سوال هم حتی نصفه بلد نبودم ، بعد دیدم خعلی ضایست برگمو سفید بدم !
اومدم خاطرات خنده دار دوران سربازیمو نوشتم پشت و روی برگه !
استادِ عوضی داده بود 16 !!!
ارزش اون خاطرات خعلی بیشتر از 16 بود !!!!



خوب بود؟؟

هاهاهاهاها


آره عالی بود.
خیلی باحال بود دمت گرم.

ایناز جمعه 8 شهریور 1392 ساعت 20:11

سلام موفق باشید

مرسی
شما هم همینطور

مرسی از نظرتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد