ܓܨGreenDreamܓܨ

ܓܨGreenDreamܓܨ

..**GreenDream**..
ܓܨGreenDreamܓܨ

ܓܨGreenDreamܓܨ

..**GreenDream**..

سال سی

آن مواعید که کردی نرود از یادت.

آب و برق مجانی

پی نوشت : 1) باید بگم که من با انقلاب اسلامی اصلا" مخالف نیستم ، ولی ...

ادامه مطلب ...

سلام

سلام سلام

سلام به روی ماه همه ی دوستای گلم.

من برگشتم البته امروز نه ها . همون روزی که قرار بود برسم. ببخشید اگه این چند روز فرصت نکردم آپ کنم.

جاتون خالی بود همگی ، خیلی اونجا خوش گذشت.منتها خیلی زود گذشت.

نمیخام دلتون رو بسوزونم ولی همینقدر بگم که خیلی مسافرت باحالی بود. کلّی عکس انداختیم و کلّی خوش گذروندیم.حرم هم چند روز آخرش خیلی خلوت شده بود.جای همتونو خالی کردم و بیاد همتون هم بودم.

اینم عکسی که ایندفعه گرفتم.

حلالم کنید.

سلام به همه ی دوستای گلم.

دارم میرم مشهد مسافرت. فردا (3 شنبه) شهادت امام رضا(ع) ست، ما (من و رفقا) فرداش(4 شنبه) اگه خدا بخواد ، از راه آهن کاشان حرکت میکنیم به سمت مشهد.جالب اینجاست که من امسال مهر ماه هم مشهد بودم. حالا اینکه چطور شده،چه کار خوبی انجام داده ام که به قول گفتنی ،بعد از 3 ماه دوباره منو طلبیده به پابوسش !؟؟       ! دارم روش فکر میکنم. 

خلاصه اینکه گفتم بی معرفتیه اگه نیام بگم دارم میرم .   هر چند من که آدم خوبی نیستم ولی قول میدم واستون دعا کنم.

11 بهمن هم بر میگردم.  پس تا اون موقع خدافظ همگیتون.

اینم عکسیه که مهر ماه خودم از اونجا گرفتم.