ܓܨGreenDreamܓܨ

ܓܨGreenDreamܓܨ

..**GreenDream**..
ܓܨGreenDreamܓܨ

ܓܨGreenDreamܓܨ

..**GreenDream**..

۱۳۹۱

انگار همین دیروز بود که پُست "۱۳۹۰"  رو برای تبریک سال ۹۰ نوشتم. 

چقدر زود میگذره. !! ؟ 

 بحرحال الان هم اومدم که پیشاپیش سال 91 رو بهتون تبریک بگم، براتون آرزوهای خوب خوب کنم و عیدی تونو هم بدم و برم مسافرت.  

 

sms نوشت : گوشه چشمی از نگاه خداوند برای خوشبختی انسانها کافیست. این نگاه را برای شما / همه ی دوستای گُلِ مجازیم / در سال جدید، آرزومندم. 

عیدی نوشت : این عکس هم عیدی منه واسه سال نو . اُمیـدوارم ازش خوشتون بیاد روش کلیک کنید و بعنوان بگـراند کامپیوترتون ازش استفاده کنید. 

عیدی سال 91   :) 

نرم نرمک میرسد اینک بهـار،   خوش به حالِ روزگـار

مگس

مگسی را کُشتم

نه به این جرم که حیوان پلیدیست، بد، است

و نه چون نسبت سودش به ضرر یک به صد است

طفل معصوم به دور سر من می چرخید

به خیالش قندم

یا که چون اغذیه ی محبوبش، تا به آن حد، گَندَم

ای دو صد نور به قبرش بارد

مگس خوبی بود

  من به این جرم که از یاد تو بیرونم کرد،

                                           مگسی را کُشتم.

زنده یاد حسین پناهی

 

سلام میکنم خدمت همه ی دوستای گل تر از گلم.

امروز میخوام یه این آخر سالی یه پست بذارم که یه هنرمند نام آشنا رو معرفی میکنم.

بابت پست قبلی هم از همه معذرت میخوام اگه یه خورده تلخ بود.

زنده یاد حسین پناهی رو خیلی ها میشناسن ، شاید شما هم بشناسید ، ولی اگه هم احیانا نمیشناسید اگه این پست رو کامل بخونید باهاش آشنا میشید.من که خیلی دوسش دارم.

هم سن و سالای من شاید اون بازیگر شیرین سریال آژانس دوستی،همسایه ها و دزدان مادر بزرگ یادشون باشه . اون همون حسین پناهی هستش.   

            حسین پناهی - بهشت

  

زنـ ـ ـ ـ ـدگـ ـ ـ ـ  ـی نـ ـ ـامـ ـ ـه :

ادامه مطلب ...

فقــر

بشقابهای خالی بچه ها و پدری که بالهای پرنده غرورش شکسته است. 

فقر

اسکار

 

جدایی نادر از سیمین ،" فیلم بلند سینمایی محصول ۱۳۸۹ ایران است. که کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی آن را اصغر فرهادی بر عهده داشته‌است.«جدایی نادر از سیمین» که در سطح بین‌المللی بیشتر با نام «یک جدایی» (A Separation) شناخته می‌شود، پنجمین اثر سینمایی اصغر فرهادی است و هم‌اکنون با فروش نزدیک به ۱۰ میلیون دلار، در صدر پرفروش‌ترین فیلم‌های تاریخ سینمای ایران قرار دارد. از بازیگران اصلی آن می‌توان پیمان معادی، لیلا حاتمی، شهاب حسینی و مریلا زارعی را نام برد.این فیلم مجموعاً بیش از ۵۰ جایزه جهانی را از آن خود کرده‌است که از آن جمله، چندین جایزه از بیست و نهمین جشنواره فیلم فجر و نیزجوایز معتبر بین‌المللی همچون جایزه گلدن گلوب و خرس طلایی از جشنواره فیلم برلین قابل ذکر است.

آخرین جایزه ی دریافت شده ی این فیلم تا این لحظه جایزه ی اسکار بهترین فیلم خارجی زبان است.

ادامه مطلب ...

گــَـروس

دوستای گلم سلام
صبح آدینه ی همگیتون بخیر. امروز دیگه گفتم آپ کنم که کسایی که میان توی وبلاگ،ببینن مطلب جدیده، بتونن نظر بدن.
امروز یه چندتا شعر از یه شاعر میخوام بذارم که تازگی باهاش آشنا شدم و عاشق شعراش شدم و اکثرش رو حفظ کردم. اسمش گروس عبدالملکیان ـه.
امیدوارم خوشتون بیاد.

به شانه ام زدی
که تنهایی ام را تکانده باشی
به چه دل خوش کرده ای ؟!

تکاندن برف
از شانه های آدم برفی ؟!

********************
صدای قلب نیست 
صدای پای توست
که شب ها در سینه ام می دوی

کافی ست کمی خسته شوی

کافی ست بایستی

*******************
دریای بزرگ دور
یا گودال کوچک آب
فرقی نمی کند
زلال که باشی 

آسمان در توست
ادامه مطلب ...