ܓܨGreenDreamܓܨ

ܓܨGreenDreamܓܨ

..**GreenDream**..
ܓܨGreenDreamܓܨ

ܓܨGreenDreamܓܨ

..**GreenDream**..

خاطره 2

نکته :‌ این دو پست رو فرصت نکردم دفعه قبلی که اومدم مرخصی(میاندوره) بنویسم و الان که از پایان دوره اومدم تایپشون میکنم واستون از رو کاغذ. فقط بخاطر اینکه قول داده بودم . و اونجا وقت گذاشته بودم و نوشته بودم واستون و نمیخواستم نخونده باقی بذارمشون(در کل ببخشید اگه تاریخش یه خورده گذشته اس. هرچند یه ضرب المثلی هست که میگه :: ماهی رو هروقت از آب بگیری ، میمیره)

الهی به نام تو ، به یاد تو ، و انشاءالله برای تو  .

سلام دوستای گلم.
 مینویسم برای وبلاگم در روز جمعه 21 اُم تیــرماه 92 مصادف با سوم رمضان . امروز هم طبق معمول روی یکی از تخت های آسایشگاه دراز کشیده ام و دارم می نویسم، نسبت به دفعه ی قبل با این تفاوت که دیگر بطری آب کنارم نیست و دارم اگر خدا قبول کند با دهان روزه برایتان پست می دهم.
عارضم به خدمتتان که تا به امروز که 21 روز از آمدنمان میگذرد، من هنوز به مرخصی نرفته ام و هنوز هیچ خبری هم از تعطیلیِ میاندوره نیـست. ولی خبرایی رسیده که پادگان هایی مثل 01 تهران و...  از 5/5/92 به سربازان شان میاندوره بدهند. (شب های قدر) من هم حدس میزنم همینطور بشه اینجا هم .
دیگه دلم بگه براتون که اینجا 3 روزِ که هتل شده و فقط بخور و بخوابه (بخاطر ماه رمضون) امّا قبلش  خیلی فشرده اذیتمون میکردن. صورتامون همه سیاه شد از آفتاب تو اون چند روز، با این که ضد آفتاب هم زدیم خیلی از اوقات.
دیگه اینکه دلم خیلی تنگ شده برای دوستام....
راستی 4 روز دیگه تولدمه. پس تولدم هم مبارک. ایشالله 120 سالگیمو ببینید 
دیگه اینکه محیط اینجا خیلی عالیه . همه جور آدمی هم هست و خیلی دوستای خوب پیدا کردم.

مواظب خودتون باشید. قررررررررررررربون همَتون

 

 

 
نظرات 4 + ارسال نظر
elgha سه‌شنبه 29 مرداد 1392 ساعت 19:53 http://www.varagh-pare.blogsky.com

نکه سفید بودی

مثلا رفتی ممممممممممممممرد بشی
چی عین بچه سوسولا کرم ضدآفتاب زدی

نه بابا میانگین عمر واس مردا80ساله
120سال عمر کنی حالمون گرفته میشه...خخخخخخخخخخ

تولد یه قرن پیشتم حالا مبارک باشه
ینی میشه 25تیر نه؟؟



رفتم ممممممممممررررردد بشم نه که سرطان پوست بگیرم کع ...

شیرین یکشنبه 17 شهریور 1392 ساعت 14:45 http://www.greendream.blogsky.com



چه جذاب....دست خط خودته؟؟(((...پس دستخط کیه؟)))




اونیو که گوشه اش معلومه نوشته کچل اونم بزار...


...گوووووووووووووووووود....

خوشم میاد خودت جواب خودتو میدی

..
.
.
مرسی

شیرین یکشنبه 17 شهریور 1392 ساعت 14:49 http://www.greendream.blogsky.com

اذیتو میشه معنی کنی؟؟؟>>>>>.....که دقیقا چه کارایی میکردن که اذیت می شدین؟








برا خووودم نمی گمااا برا پسرای بازدید کننده ی این وبلاگ می گم که آگاهی پیدا کنن....





خیلی جالب بودن اینکه دست خطتم گذاشتی...فکر خود بود یا کس دیگه؟؟؟



همون پسرا بیان واسشون معنی میکنم. نمیشه اینجا بگم. زشته
.
.
خوب بود ؟؟ نه فکر خودم بود، از اول ک مینوشتمشون

elgha سه‌شنبه 19 شهریور 1392 ساعت 20:30

نترس بادمجون بم آفت نداره

بعلهههههههههه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد