ܓܨGreenDreamܓܨ

ܓܨGreenDreamܓܨ

..**GreenDream**..
ܓܨGreenDreamܓܨ

ܓܨGreenDreamܓܨ

..**GreenDream**..

خداحافظی

خداحافظ 

الان میپرسید چرا ؟؟!!!!!!!!!

- چند ماهیه ک نظرات و بازدید های وبلاگ چنگی ب دل نمیزنه و کم شده و دوستان هم مثل من کم همّتی میکنند.
من خودم هم ک دیگه کمتر فرصت میکنم آپ کنم و همون نظرات کم رو هم تایید کنم. پس سعی میکنم موقتا تا موقعی ک سرم خلوت بشه کمتر مثل قدیم فعال باشم.

واسه شیرین ک الان قاطی میکنه و میگه نه باید آپ کنی و این حرفا میگم ک :: حالا شاید آپ بکنم. هر چندروز یکبار هم بیام یه سری بزنم و کامنتا رو بخونم ولی تاییدشون نمیکنم و دیگه مثل قبلنا نمیتونم باشم.

واسه القا و کوچولو ک الان کفری میشن و میگن اینهمه قول دادی ک ب وبلاگمون سر بزنی وقتی برگشتی، پس چی شد ؟؟ میگم ک :: باشه . هر هفته به وبلاگ هاتون سر میزنم و کامنت میدم و همه ی پستاتونو هم میخونم. ، همینطور آتوسا و امیرحسین و سـارا ، go♥od girl که شاید اصن حوشحالم بشن از نبودنم... ولی من از وبلاگشون خوشم میاد و مدام منتظر آپ کردناشونم. حتی اگه کامنت هم ندم، میخونمشون.


در پایان اینو بدونین که من هستم ..  همینجا .. فقط دیگه فعالیت آنچنانی ندارم. و خیلی هم خوشحال میشم دوستای قدیمیه وبلاگیم واسم کامنت بدن و بگن که چیکارا میکنن.

پس تا درودی دیگر بدرود.

هر آمدنی را رفتنی است و هر انتصابی را عزلی ،

خوشا حال آنانکه در طاعت خالق اند و در خدمت مخلوق

کوه

لذّتی دارد ...

در سکوت کَـر کننده ی صبح جمعه ی شهر، بندهای پوتین ات را محکم ببندی،

 نه برای رژه و صبحگاه و سینه خیز و پامُرغی...،
اینبار برای رهسپارشدن به جایی دیگر...،

 جایی که نمیتوانی حتی برای لحظه ای به چیزی جز عظمت خداوند فکر کنی،

 جایی که به آسمان آبی اش نزدیک تری.