ܓܨGreenDreamܓܨ

ܓܨGreenDreamܓܨ

..**GreenDream**..
ܓܨGreenDreamܓܨ

ܓܨGreenDreamܓܨ

..**GreenDream**..

پسر

پسر سرزمین من .....

معلوم هسـت کـُجــائــی ؟؟؟؟؟ !
من یکی که خیلی وقت است تو را گم کرده ام
همین دیروز داشتی مـردانه در میدان جنگ از ناموست دفاع میکردی . . .

دیروز در برابر کل جهان با لباسی خاکی و موهای پر از گرد و خاک و دماغی خون آلود ایستاده بودی و فریاد مردانگیت تا آنسوی دنیا ، در رسانه های دشمن ، غرور می آفرید ...
اما ......
اما امروز چه میکنی ؟؟؟ ....
به خدا قسم روی گفتنش را ندارم ...
امــروز داری توی آرایشگاه ها ابرو بر میداری ، لباس های جیــغ میپوشی ،  مـو رنگ میکنی ، دماغت را سر بالا میکنی و . . .
ای پسر سرزمین من . . .
دختران سرزمین من نیاز به مردی دارند که محکم باشد ، قوی باشد در سختی ها ، در دشواری ها همراه و همیارشان باشد آنــقــــدر قوی باشد که همه دنیا در برابرش کم بیاورد . . .
آنقدر قوی باشد که بگوید من به مرد زندگیم تکیه می کنم و در کنارش احساس میکنم که بی دغدغه ترین زن جهان ام.
ای پسر سرزمین من . . .
کمی اهسته برو . . .
به کجا چنین شتابان؟؟؟

پی نوشت 1: البته ناگفته نمانَد هنوز هم درصد زیادی از پسران مان همان طوری هستند که باید باشند.     پی نوشت 2: نظر شما در مورد این کارهای برخی از پسران سرزمینمان چیست ؟؟

عاشــورا

عاشورا روز بالیدن است نه نالیدن،

عاشورا آموزه ی آزادگیست نه موزه ی آزادگی،
تمرین خوب نگریستن است نه خوب گریستن،
نماد شعور مذهب است نه شور مذهب،

منتظران مهدی(عج) به هوش باشند .. حـُسیـن را منتظرانش کشتند.