ܓܨGreenDreamܓܨ

ܓܨGreenDreamܓܨ

..**GreenDream**..
ܓܨGreenDreamܓܨ

ܓܨGreenDreamܓܨ

..**GreenDream**..

بازگشت

به نام خدایی که بازگشت همه به سوی اوست
          من برگشتم دوستان. دس جیغ هــوراااا 

امروز یه خورده بیکار بودم( البته همیشه بیکارماا  امروز یه نمه بیشتر بیکار بودم و دلم گرفته بود ) گفتم بیام به وبلاگ سر بزنم یه خورده دمه عیدی گرد گیری کنم.
    آخه میگن :: خونه تکونی از آنچه در تقویم می بینید به شما نزدیک تر است

...................................................................................................................................................................

این جمله رو گذاشتـ َ م کاورِ پروفایلِ فیسبوکم.

هر موقع ناراحتید یادش بیفتید حوشحال میشید

همینطور

هر موقع کیفور و خوشحالید هم اگه یادش بیفتید یه خورده باعث میشه کنترل بشین

// من که اینجوری ام شما رو نمیدونم، اما بعیــد میدونم رو شما جواب نده //


پی نوشت : از همه ی دوستای وبلاگیم که تو این حدود دو ماه تنهام نذاشتن و هر جور که تونستن از کامنت و پی ام گرفته تا اس ام اس جویای احوال این وبلاگ شدن و فشار آوردن که آپ کن و از این حرفا صمیمانه ممنونم و از اونایی که همش بهشون گفتم 'چشم'، ولی زودتر از الان نتونستم آپ کنم، معذرت میخوام. فبلن هم بهشون گفتم، خیلی آقائید / البته شیرین و الهام خیلی خانومن --- و در آخر-- کامنت ها قبلی به زودی تایید میشوند. یه بوس گنده واسه همه دوستای گلم

عجب پی نوشتِ طولانی ئی شدا از خوده پست طولانی تر شد
بعدا نوشت : کامنت هاتون جواب داده و تایید شدند. مرسی از همتون

نظرات 12 + ارسال نظر
حسین یکشنبه 6 اسفند 1391 ساعت 19:43 http://hosseinrezaei.ir

سلام اقا سپهر گل و گلاب
چه عقب به فکر اپ شدن افتادی.
خوب کاری کردی عزیز دل.
بازم به ما سر بزن عزیز

سلام حسین جان
شد دیگه مـــرسی

شیرین یکشنبه 6 اسفند 1391 ساعت 21:41

اول؟





شرمنده

ولی شوما تو قلب ما اولی

شیرین یکشنبه 6 اسفند 1391 ساعت 21:46

به به.....چه عجب آقا سپهر شما دست ب آپ شدید...

.
اصلا شانسی همینجوری اومدم اول فکر کردم مطالب قبلیه...بعد دیدم نه..راستی راستی گذاشته چیزی...


قول بده دیگه امسال بیشتر مطلب بزاری خوو.....البته تا قبل اردیبهشت بعد اون دیگه...
دیگه منظورمه امتحانا شروع میشه....

دست به آپ ؟؟؟؟!!



قول که نمیدم ولی اگه زنده باشم همه ی سعیمو میکنم


شیرین یکشنبه 6 اسفند 1391 ساعت 21:50

آره...از این ب بعد زود ب زود آپ کن......شاید بعدا دیگه اصلا وقت نکنی.....
.
..
.
.
.

منظوری نداشتم...

؟؟!




شیرین یکشنبه 6 اسفند 1391 ساعت 21:52

یاد کی؟؟؟








حالت خوبه ؟؟

"این نیــز بگــذرد"

شیرین دوشنبه 7 اسفند 1391 ساعت 17:09

آها این نیز بگذرد؟؟



مریم پنج‌شنبه 10 اسفند 1391 ساعت 17:43 http://maryam6784.blogfa.com/

_______________@@@@@
________________@@@@@
________________@@@@@
________________@@@@@
________________@@@@@
________________@@@@@
________________@@@@@
________________@@@@@
________________@@@@@
________________@@@@@
___@@@@@@@@@@@@@@
___@@@@@@@@@@@@@@

_________@@@@@@@
_____@@@@@@@@@@@
___@@@@@______@@@@@
__@@@@@_________@@@@@
_@@@@@___________@@@@@
_@@@@@___________@@@@@
_@@@@@___________@@@@@
__@@@@@_________@@@@@
___@@@@@______@@@@@
______@@@@@@@@@@@
_________@@@@@@@

__@@@@@____________@@@@@
___@@@@@__________@@@@@
____@@@@@________@@@@@
_____@@@@@______@@@@@
______@@@@@____@@@@@
_______@@@@@__@@@@@
________@@@@@@@@@@
_________@@@@@@@@@
_________@@@@@@@@
__________@@@@@@@
___________@@@@@@

_@@@@@@@@@@@@@
_@@@@@@@@@@@@@
____________@@@@@
____________@@@@@
____________@@@@@
_@@@@@@@@@@@@@
_@@@@@@@@@@@@@
____________@@@@@
____________@@@@@
____________@@@@@
_@@@@@@@@@@@@@
_@@@@@@@@@@@@@


آپم ...بدوبیا

چشم

امیرحسین(StreetGroup) سه‌شنبه 15 اسفند 1391 ساعت 13:14 http://streetgroup.blogsky.com/

سلاااااااام داشی جووون

من(فرشته)خووووبم.شما خوبی عزیزم؟

اخ گفتی.اررررررررررره این جمله هه دقیقا به منم همین انرژی رو میده مرسی

که یادم اوردی.دمت قیژژژژژژژژژژژژ

سلاااااام داش امیـــرحسین

منم خوبم

امیرحسین(StreetGroup) سه‌شنبه 15 اسفند 1391 ساعت 13:16 http://streetgroup.blogsky.com/

هه هه اون خونه تکونی رو خوب اومدی...خب میگم میخوای یه برنامه بریزیم قبل از خونه تکونی یه سفری چیزی بریم؟؟خخخخخ

این نیز بگذرد


آره

Lهام چهارشنبه 7 فروردین 1392 ساعت 17:43 http://ChandLahzeBia2.mihanblog.com

ایــــــــــــــن نیز بگذرد

احسنت ..

بهله

ما اینیم دیگر

Lهام چهارشنبه 7 فروردین 1392 ساعت 17:45 http://ChandLahzeBia2.mihanblog.com

بــــــــــــوس گنــــــــــــده ؟؟؟؟؟؟



خب ، بـــــوس کــوچـــولـــو



میبینی چقد بی تربیت شدم ؟؟!

کوچولو سه‌شنبه 17 اردیبهشت 1392 ساعت 23:42 http://www.kocholomocholo.blogfa.com/

سلام دوستم ممنونم که قضیرو شکافتی من متوجه شدم الان کی به کیه
بازم به منم سر بزن خوشحالم میکنی

سلام. خواهش میکنم. چشم . فقط، من بیام یا شیرین ؟ یا هر دو یا هیچ کودوم ؟



موفق باشی دوست عزیز/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد